Publicitat
Societat · 2 de Maig de 2021. 16:45h.

L'exmecano Nacho Cano considera que Ayuso és "un miracle"

El compositor elogia que sigui "tan valenta i tan bona presidenta"

Un dels membres del grup Mecano, Nacho Cano ha lloat les polítiques de la presidenta de la Comunitat de Madrid Isabel Ayuso en favor de la cultura, les quals ha titllat de "miracle" i ha dedicat el seu guardó a la presidenta "per ser tan valenta".

"Crec que la medalla a l'Art i la Cultura aquest any, per haver mantingut els teatres oberts, per ser tan valenta i per ser tan bona presidenta, te la mereixes tu" ha manifestat Cano. El compositor, que ha rebut la Gran Cruz de la Orden del Dos de Mayo, ha retornat la medalla a la presidenta de la Comunitat de Madrid "per ser tan valenta".

"Aquella energia que hi havia a Madrid els anys 80 l'hem trobat a faltar, però ara torna aquesta energia, jo la noto, jo la sento. Sobretot en aquest moment al teatre musical. Broadway tancat, milers de persones al carrer o en Las Vegas tancat, el Circ del Sol en fallida" ha exposat.

"Els nostres amics d'Austràlia, Nova York i Londres em trucaven i em deien: Nacho, què passa? Madrid és un miracle, estan oberts els teatres" ha explicat. "Aquest miracle té cames, cap i cor" ha dit.

"Gràcies a les mesures de la presidenta madrilenya, moltes famílies han pogut conservar el seu lloc de treball" ha manifestat. Per això, segons el compositor madrileny, empresaris i treballadors "independentistes, nacionalistes, gent que vota Podemos, gent que vota Vox, li han demanat que li transmetés a Díaz Ayuso dues paraules: Gràcies" i "valenta". Seguidament, Cano ha retornat la medalla a una Ayuso visiblement emocionada.

Publicitat
Publicitat

34 Comentaris

Publicitat
#25 JOSÉ MANUEL, BADAJOZ, 03/05/2021 - 17:49

¡Un gesto muy grande el del Sr. Nacho Cano! Es fácil denigrar a las personas cuando no estan presentes pero, para mí este hombre, del cúal desconozco su ideología le ha dado el mayor premio que se puede dar a un político, en público homenaje a su persona, le devuelve el homenaje a la anfitriona y le dedica unas palabras de elogio. ¡Increible!

#25.1 El morochino multicultural, Tombuktú, 04/05/2021 - 20:28

Ese tío es más pelota que Juan el Golosina.

#24 xavi, bcn, 03/05/2021 - 11:19

Quin nivell que tenen a Madrid, Nacho Cano, Ayuso.....bufff quin pánic!!! Medalla per Ayuso per campiona de morts per COVID, ole, ole.... Quin pais...quina vergonya.... jo tinc pressa per marxar!!!

#24.1 no soy nadie, barcelona, 03/05/2021 - 13:36

home, pot ser molt agafat pels pells, però... el nivell de Catalunya es de soterrani...

#24.2 Capit@n España, Purgandus populus!!, 03/05/2021 - 14:07

Si Xavi...un clàsic indepe: "a Madrit ho fan pitjor" . Ho repetiu tots com lloros......hehehehehe

#24.3 JOSÉ MANUEL, Badajoz, 03/05/2021 - 17:53

Es fácil criticar con parte de la verdad pero, para juzgar la gestión hacen falta más datos. Desde cuando se contabilizan los fallecidos, quizás cuando algunos políticos decían que tendríamos un par de casos como mucho. Después las medidas que ha tomado cada CCAA y el propio gobierno. ¿Quien cerro antes los colegios, IES y Universidades? sigue

#23 Capit@n España, MENUDO PEPERO EL NACHO CANO, 03/05/2021 - 09:43

¿Y que caray ha hecho este Cano este para darle la medalla de la Comunidad de Madrid aparte de aguantar vivo a pesar de las drogas ??? Estar en los Panama Papers?..Hacer conciertos pro Miguel Angel Blanco? Tocar en fin de año en la Puerta del Sol?

#23.1 Pep el de Muro, Ni m’enrecorde , 04/05/2021 - 14:37

Si haguera cantat en favor dels assassins de Miguel Ángel Blanco a tu et pareixiria un gran artiste

#23.2 Capit@n España, Purgandus populus!!, 04/05/2021 - 20:26

23.1 Pep el de Muro.....a queixar-se al Mur de les Lamentacions..hehehe...Si a mi aquest paio em cau molt bé. Jo no li hagues donar la medalla del 2 de maig sino la del 7 de juliol..hehehehehehehe

#21 Albert, El masnou, 03/05/2021 - 02:45

Ojala en tinguessim una a catalunya i no aquesta colla de mangants que tenim.

#21.1 Amoroso, Barcelona , 03/05/2021 - 09:48

Desde luego. Madrid va viento en popa en el tema económico y la gente está feliz. Aquí solo con noticias de nuevos impuestos y fuga de empresas y capital. Que envidia...

#20 Carlos Gomez, bestia amb forma humana, 03/05/2021 - 02:07

Ferran Mascarell.