Publicitat
Societat · 4 de Juliol de 2012. 14:31h.

L'Oficina Antifrau investiga la fundació de Sellarès

La seva fundació va rebre més d'11 milions d'euros en sis anys

L'Oficina Antifrau investiga la fundació de Sellarès

Sellarès, en un acte preelectoral amb Afred Bosch

L'Oficina Antifrau investiga presumptes irregularitats a la Fundació Privada Centre de Documentació Política (FPCDP) -participada per la Generalitat i la Diputació de Barcelona-, fundada fa 20 anys per Miquel Sellarès.

Segons informa El Periódico, la Sindicatura de Comptes va detectar anomalies, en forma de préstecs a una altra entitat i dietes injustificades. Sellarès va ser responsable fins fa un any de l'esmentada fundació, fins que es va jubilar.

L'entitat va ser tancada la setmana passada pel Govern, després de l'informe de la Sindicatura en què s'alertava de presumptes irregularitats. La fundació va rebre de la Generalitat i la Diputació més d'11 milions des del 2006 fins al 2012.

La FPCDP va fer dos préstecs, sense interessos, per valor de més de 125.000 euros a l'Associació Centre d'Estudis Estratègics de Catalunya, també fundada per Sellarès. La Sindicatura considera que no s'ajustaven a dret, ja que entre els fins de la fundació no hi entra la concessió de crèdits.

La Sindicatura també denuncia que les despeses en restaurants -17.000 euros anuals- es troben incloses en el compte de publicitat, propaganda i relacions institucionals. També que el compte bancari on s'ingressaven les subvencions de la Generalitat està a nom de Miquel Sellarès, que no n'ha facilitat els extractes bancaris.

Publicitat
Publicitat

23 Comentaris

Publicitat
#16 nedland69, Roses, 06/07/2012 - 19:19

però si els de la oficina antifraud sempre estan de viatge,be aprofitarn alguna escala per investigar............

#15 Mamba Negre, Barcelona, 05/07/2012 - 10:36

Que l'Oficina Anti Frau investigui quelcom és una novetat!!!

#14 Pere, Lleida, 04/07/2012 - 21:41

Un altre deixeble dels Pujol. Aquesta és la grandesa del nacionalisme. Tenen l'habilitat de saber posar la mà a la caixa i que encara sembli que ho fan per salvar a la pàtria de l'enemic espanyol.

#13 Maurici, Card10, 04/07/2012 - 21:11

Aquest no és d´Esquerra Republicana, altra vegada auto.anomenats els mans netes?

#13.1 Carles, Cardona, 05/07/2012 - 09:13

Aquest senyor és cofundador de CDC juntament amb el Pujol i aquesta fundació fa més de 20 anys que existia, o sigui es va crear molt abans que aquest senyor s'apropés a esquerra. D'altra banda a mi no m'ha fet mai gràcia aquest senyor perquè sempre ha fer coses tèrboles.

#13.2 Ex votant d'ERC, L'Estartit, 05/07/2012 - 11:10

Quant a CiU li varen parar els peus, es va acostar a n Carod Rovira. Aquest Sr. és carodista, i amb el tripartit va trincar el que no esta escrit, a través de la Fundació Privada Centre de Documentació Política (FPCDP) , l'Associació Centre d'Estudis Estratègics de Catalunya i Tribuna Catalana.

#12 luis, barcelona, 04/07/2012 - 20:55

La noticia diu:
L'Oficina Antifrau investiga la fundació de Sellarès
i jo responc
JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA
(Si a vos plau. el JA JA en correcte CATALÁ)

#12.1 hehehe, Vilanova de Dalt, 04/07/2012 - 21:13

Doncs, noi el JAJAJA en correcte català és HA HA HA la Jota pe´l "carajillu"

#12.2 luis, barcelona, 04/07/2012 - 23:34

De veritat?
La que me faltaba por saber
Nunca se me habia ocurrido que habia JAS en catalán y en castellano
¿Y los JO, JE, JU, JI COMO SE DICEN?
A partir de ahora me reiré o CACHONDEARÉ en dos idiomas

Lo que si sabia era que los AYATOLASH aficionados del catalán van a por todas