La concentració unionista convocada per Societat Civil Catalana a Tarragona ha reunit unes 7.000 persones, segons la policia local, sota el lema “recuperem el seny, recuperem la senyera”.
Els assistents a l’acte de l’entitat unionista s’han concentrat entre l’Amfiteatre romà i la rotonda del Circ romà de la capital tarragonina, amb molta presència de senyeres i de banderes espanyoles.
També s’ha pogut veure la presència de nombrosos cartells crítics amb el procés sobiranista on s’hi podia llegir “no desfer Espanya”, “més ponts menys murs” o “seny i senyera”.
La confessió de l’expresident de la Generalitat, Jordi Pujol, sobre els diners a l’estranger també ha estat motiu de diversos motius i pancartes que portaven lemes com “Pujol i la casta ens roben” o “Pujol roba”.
L’unionisme aplega 7.000 persones a Tarragona
L’acte convocat per Societat Civil Catalana fa una crida per “recuperar la senyera”

Imatge de la concentració
¡A por ellos!
37 Comentaris
Xavier Rius ets un patètic servidor dels unionistes. Ara no sabeu ni contar. 7000 Ha,ha,ha.
Estic fart d'espanyolistes casposos, i rancis que manipulen i enganyen i no donen cap argument per seduir
Els meus sogres que estan a Altafulla m'han dit que amb prou feines hi havien 2000 persones
Ja fa temps que li pegue voltes al cap. e-noticies fa un tuf espanyolista que tira de tos. Avui s'ha superat i ja ho he decidit, ara mateix l'esborraré de la meua llista d'adreces d'interés. Adéu senyor Rius, bon vent i barca nova.
Sí Joan, ja fa temps que el Sr. Rius en aras d'intentar fer un periodisme diferent i imparcial s'ha anat convertint a l'espanyolisme més ranci
Concretament eren 2307. Tot un exit de l'unionisme español. Independencia ja: i rapit
Rius, vosaltres sabeu perfectament que aquella gent no passaven de 500 persones. A qui votes Rius?
En Rius has de tenir present que farà tot el possible per desestabilitzar tot el procés, per sort aquest panflet no té gaire tirada.