Publicitat
Societat · 6 de Desembre de 2013. 14:22h.

L'unionisme 'profana' Sant Jaume

Crits de "Mas dimissió" davant del Palau de la Generalitat

L'unionisme 'profana' Sant Jaume

Banderes espanyoles a Sant Jaume

Milers de ciutadans s'han manifestat a favor de la Constitució sota el lema "¡Juntos! Per un futur democràtic i plural" i ha omplert la plaça Sant Jaume, on els manifestants han cridat "Mas dimissió".

A la capçalera de la manifestació, que ha arrencat a la plaça d'Urquinaona a les dotze del migdia i ha baixat per la Via Laietana, hi han estat presents la líder del PP Català, Alícia Sánchez-Camacho; el president de Ciutadans, Albert Rivera, i el dirigent d'UPyD a Catalunya, Ramon de Veciana, així com altres dirigents, com el vicepresident del Parlament Europeu Aleix Vidal-Quadras.

Els manifestants han portat nombroses banderes catalanes i espanyoles, així com del PP, i el càntic més corejat és "No ens enganyen, Catalunya és Espanya!". També s'han pogut veure pancartes amb els lemes "Seny, junts", "Estrellats, no gràcies" o "Un divorci, mal negoci".

El portaveu de la plataforma 'Som Catalunya, somos España', José Domingo, ha manifestat que amb aquesta convocatòria "no es pretén defensar una Constitució encotillada ni immutable, sinó oberta i versàtil, capaç d'acollir l'enorme complexitat i diversitat que té la societat espanyola".

Publicitat
Publicitat

110 Comentaris

Publicitat
#59 CanRauxa, Seva, 08/12/2013 - 19:51

Doncs podem portar mig o un milió de catalans a Madrid, i col·lapsem la capital. Tampoc serà profanació, que ningú no s'esveri, som gent pacífica. Quid pro quo...

#58 BEJOTA, BCN, 08/12/2013 - 13:33

FUGA EMPRESARIAL SI CATALUÑA SE INDEPENDIZA

Las multinacionales extranjeras instaladas en España están muy preocupadas por las implicaciones económicas que tendría la posible independencia de Cataluña. El diario recoge entrecomillados de varios países.

#58.1 CanRauxa, Seva, 08/12/2013 - 19:50

Mira quina preocupació hi ha "Tres aerolíneas de lujo se enzarzan para ganarse el cielo del aeropuerto de El Prat" (ElConfidencial.com http://ves.cat/hDPZ)

#58.2 angel, catalunya no es españa, 08/12/2013 - 23:45

siiiiii? uiiiiiiii quina poooooooor

#57 angel, Madrid., 08/12/2013 - 00:12

Españoles, si estais seguros que los catalanes quiere estar dentro de España, hacemos la consulta y si decíis que la consulta es ilegal es porque la immensa mayoria de los catalanes no quiere seguir con España, esto es la realidad. Hacemos la consulta y que gane el más votos. Esteu cagats?

#56 angel, cataluña no es españa y punto en boca., 08/12/2013 - 00:09

Pañoles, nunca superareis los 1.500.000 de 7.500.000 catalanes frente a 5.000 de 41.000.000 de españoles. Los catalanes no interesa ser que seamos españoles aunque insistais.

#56.1 Julio, Barcelona, 08/12/2013 - 02:34

La claridad de tu exposición, desborda cualquier capacidad de compresión. Perdona nuestra humilde limitación,...¡¡¡ oh "luz del foro","sapientia maxima" !!!

#55 angel, cataluña no ez ezpaña, 08/12/2013 - 00:01

Camacho dimissió que es una pena

#55.1 Julio, Barcelona, 08/12/2013 - 02:46

Para aclarar la máxima que acompaña a la identificación del autor del comentario, hay que indicar que evidentemente Catalunya no es España "per se". Forma parte de España o pertenece a la misma. está en ella, serían las expresiones más apropiadas o acertadas. por contra Cataluña si es España.!!!