Publicitat
Societat · 4 d'Abril de 2018. 10:36h.

Mal rotllo a la Casa Reial

Tensió entre la reina Letizia i Sofía per una foto amb la princesa Leonor a Palma

Mal rotllo a la Casa Reial

Un vídeo gravat a la catedral de Palma de Mallorca, diumenge passat, en finalitzar la missa de Pasqua a la qual va assistir la Família Reial, permet veure una escena tensa entre la reina Letizia i la reina Sofía a la missa de Pasqua a Palma.

Sofía es prepara per posar amb les seves nétes, la princesa Leonor i la infanta Sofía, a les que agafa per les espatlles, però la reina Letizia, que descobreix el posat, s'acosta i es passeja davant de les tres, obstaculitzant visiblement la tasca de els fotògrafs.

Al final, la reina posa la seva mà sobre la de la seva sogra i la princesa intenta escapar-se de la mà de la seva àvia. Poc després, el grup es dissol. El Rei Felip, en veure que alguna cosa passa, s'acosta i intercanvia unes paraules amb les dues, mentre el rei Joan Carles observa l'escena sorprès.

Després, tots surten a l'exterior, on són fotografiats pels mitjans de comunicació presents al temple. El vídeo s'ha fet viral a Twitter per compte El Rabillo del OjO (@rabillodelojo), que l'ha difós amb el títol "Baralla a la Casa Reial perquè Letizia no deixa que Sofia es faci una foto amb les seves nétes".

Casa-Chantal Miller, esposa de Pau de Grècia, i per tant, neboda política de Sofia, ha esclatat en xarxes socials contra Letizia: "Això em cabreja! Cap àvia es mereix aquest tipus de tracte. Letizia ha mostrat la seva veritable cara".

Publicitat

9 Comentaris

Publicitat
#5 joan, manresa, 04/04/2018 - 16:58

El Casal obrint la seva pantalla des de Moro-L'andina.---Pasarem només de puntetes sobre un sol tema...( Els Borbons ens produeixen urticàries...) ¿ Qui es "Doña Letizia...?..Doña Sofía,va ser reina ,i descendeix de Reis..,i com apersona es "avia" de varies netas...,¿ Qui es doña ...,per netejar un "petó"al front de la seva neta..???F

#4 ALEX, Terrassa, 04/04/2018 - 16:39

Aún no entiendo como el rey se ha casado con una roja, no le doy más de 30 años a la monarquía.

#3 teruel existe, BCN, 04/04/2018 - 11:58

El costum ancestral en les cases reals era que el princep hereu (no sé si les princeses també) es casava amb algú de la seva classe i tenia amants populars amb les que s'ho passava d'allò més bé. Si algú ha volgut recentment ajuntar els dos papers en un, passa el que passa. Bé, parlem d'algo anacrònic i obsolet.

#3.1 pepe, andorra, 04/04/2018 - 12:36

sera anacronico y obsoleto para ti, para mi lo obsoleto y anacronico son las autonomias y el prohibir q los padres escojan libremente la educacion y el idioma de sus hijos. ¿Te imaginas a rajoy o sanchez de presidente de la republica? no, lo siento, con un alcala zamora y un azaña, ya hubo suficiente...Si funciona, no lo toques.

#2 Tabarnia is not Catalunya, Osetia del sur, 04/04/2018 - 11:50

Estoy hasta las narices de cotilleos monárquicos,España no será un país moderno y maduro hasta que no deje de ser un reino...he tenido la suerte de crecer en democracia pero también en una monarquía

#1 Mireia, Barcelona, 04/04/2018 - 11:09

Aquest es el preu que ha de pagar el Borbó per haver escollit una dona que no tenia la cultura propia del seu cercle. El noi va voler donar-se el caprici de casar-se amb la periodista sense considerar que la vanitat i la pretensió d'ella estava a flor de pell. Ell va voler trencar la tradició i ara ha d'assumir el nefast resultat

#1.1 pepe, andorraq, 04/04/2018 - 12:37

mejor no te cuento los rumores en palma sobre la sexualidad del rey, q seguro son falsos, pero q tienen lógica si se ve a quien eligió de reina.

#1.2 Michel, Terrassa, 04/04/2018 - 13:08

Ahora la Mireia va a decidir con quin y con quien no se puede casar uno, incluso el Rey. Totalitarismo bananero de los que opinan frivolamente de todo y de todos. Desencuentros como estos pasan en todas las familias y son ocasionales.

#1.3 pepe, andorra, 05/04/2018 - 14:34

si michel, pero los separatas saben q el rey es el ultimo obstaculo contra sus fines y por eso tiran por elevacion, si fuera al reves, Mireia, diria q eso pasa por casarse con una persona q no es del pueblo y bla, bla....El pensamiento fundamental del separatismo es, separatas, buenos, no separatas, malos....