Publicitat
Societat · 28 de Setembre de 2020. 21:40h.

Manifestants arriben a les portes del Parlament

Tiren les tanques del cordó policial

Els manifestants convocats pels Comitès de Defensa de la Terra (CDR) que protesten pel centre de Barcelona contra la inhabilitació del president de la Generalitat, Quim Torra, han aconseguit accedir a les portes del Parlament després de forçar una de les portes d'entrada al Parc de la Ciutadella.

imatge.jpg

Uns centenars de manifestants han recorregut el Passeig de Gràcia, el carrer València, han girat a l'altura de carrer Girona i han baixat pel carrer Mallorca fins a arribar al Parc de la Ciutadella, on es troba el Parlament.

whatsapp-image-2020-09-28-at-22.03.49-1.jpeg

Els manifestants, durant el seu recorregut, han tirat caps de porc als agents dels Mossos d'Esquadra quan es trobaven a la delegació del Govern espanyol i han mogut alguns contenidors i elements de mobiliari urbà per dificultar la circulació de vehicles.

ejbm9zmxcauig-g.jpg

Els Mossos d'Esquadra han acordonat l'edifici del Parlament per tal d'evitar que els manifestants aconseguissin accedir-hi. Els concentrats, allà, han llençat tanques i pedres contra la línia policial que protegia l'edifici del Parlament. La policia ha advertit per megafonia als manifestants que deixessin de tirar objectes i han fet recular els CDR.

Els manifestants que havien aconseguit accedir al recinte de la Ciutadella han acabat abandonant el parc i han enfilat per la ronda Sant Pere, on han tombat contenidors i han calat foc a alguns d'aquests. Els Mossos d'Esquadra ha realitzat diverses càrregues contra els CDR.

67794-contenidors.jpg

64716-contenidors2.jpg

Publicitat
Publicitat

23 Comentaris

Publicitat
#18 Tirant, Bcn, 29/09/2020 - 14:29

Que són covards ho evidencia que no són capaços de rebel·lar-se contra els que els estan enganyant fa anys ...

#17 Flanagan, Tabarnia City, 29/09/2020 - 12:52

En la mayoría de países de estas revueltas de fuego y piedras detienen a 50,80,100 o más,aquí seis.

#16 recordad 6 y 7 septiembre, Barcelona is not Catalonia., 29/09/2020 - 12:05

Imaginad cómo sería una nación controlada por esta gente

#15 Pan con tomate y jamón Ibérico, El Puig de la Guilla..., 29/09/2020 - 10:58

¡Ahí va...! ¿que ha hecho esta piara... ? que protesta mas original... ¿es una forma catalanista de hacerse el harakiri...? se cortan las cabezas y las tiran en señal de protesta...

#14 Lluis, Matadepera, 29/09/2020 - 09:43

ESPANYA PROVOCA !

CATALUNYA CREMA !

Què som? CATALANS!

Què no serem mai? ESPANYOLS !

#14.1 Masias , Mis posaderas , 29/09/2020 - 10:46

Vaya por Dios

Otro que se postula para President de la Genara, parece que el lumbreras apunta maneras

#14.2 Alcoberro´s, Barcelona, 29/09/2020 - 11:04

Lluis tranquilízate que te va a venir un iptus. Cuando tengas duda sobre lo que eres, abre la cartera y mira una cosa que se llama DNI. Obtendrás la respuesta enseguida.

#14.3 recordad 6 y 7 septiembre, Barcelona is not Catalonia, 29/09/2020 - 12:03

Mira tú DNI, majete