Publicitat
Societat · 28 de Maig de 2013. 16:37h.

Maniobres a Collserola

Alerten de la presència de soldats armats a l'interior del parc

Maniobres a Collserola

Una imatge del vídeo. (Foto: BTV)

Un veí de les Planes ha gravat dos soldats que sembla que van armats a l'interior del Parc de Collserola, segons el vídeo que ha difós BTV. L'home va tornar a casa per agafar el cotxe i la càmera per gravar-ho.

Els dos homes són estirats, amb el cos al terra, i van vestits de camuflatge. L'autor de la gravació, Marc Gavaldà, ha assenyalat que aquesta no és la primera vegada que passa i que les maniobres, fins i tot, s'han arribat a fer a prop de l'escola Els Xiprers.

Fa dos anys, un ciclista va penjar fotografies de soldats armats a l'interior de la muntanya. Arran d'aquesta denúncia, el consorci del parc va reclamar l'exercit que anés desarmat quan fes ús de la serra.

L'Ajuntament de Barcelona, segons les mateixes fonts, han assenyalat que l'exèrcit espanyol té autorització per fer marxes amb l'armament reglamentari. Però han afegit que no tenen constància d'aquests últims moviments.

Publicitat
Publicitat

61 Comentaris

Publicitat
#42 Aiiii si li dono a un pensant que és un senglar?!!, Badalona, 29/05/2013 - 10:02

aiiii.... si anant a fer el senglar mos casquemm a quatre soldadets ecspanyolets sense voler!! aiiiiii!!

coooomptee!!! ull viiuuu!!!

oooju viivu soooldadddddosss!! atenssiiooonng, pagesots catalans caçant senglars tot incomplint els dies de vedat!! atenssiioonggg!!!

#42.1 don Pelayo, Barcelona, 29/05/2013 - 11:25

Ojuuuu pagesot...a ver si los soldados te confunden a ti con un cerdo jabalí...o directamente con un cerdo común, que siempre soléis ir cebados de butifarra y hartos de vino y gruñís muy parecido so paletos...jajaja
Ah...y cuidado no te atropellen...como al Espot.

#42.2 chucknorris, texas, 29/05/2013 - 12:11

Como se ponen los separatas porque el Ejército español hace maniobras en España

#41 Pimpollo, Vic, 29/05/2013 - 09:59

Sabe el infusorio que ha grabado a los militares que su acto podría ser constitutivo de delito tipificado en el código penal?

#41.1 scolanus, barcelona, 29/05/2013 - 11:28

Pimpollo ,saps que fer maniobres militars armats, amb epoca de pau, al costat de una escola es delicte i es pot portar al tribunal de la Haya i al serveis jurídics de la NATO .Saps ruc les teves amanaçes poden ser constitutivas de delicte ? saps ruc no es una escola son TRES qui estan aquest lloc XE

#40 33, Catalunya, 29/05/2013 - 08:21

També el 80% de l'espai aeri és militar i només el 20% és civil. Si els avions comercials volessin per l'espai militar el consum i la contaminació aerea seria molt menor i la duració dels vols s'escurçaria moltíssim. Però als governs no els interessa això.

#39 Emilio, Barcelona, 29/05/2013 - 07:59

Me acuerdo cuando hice el servicio militar, no hay peligro ninguno, llevan las armas pero no van con munición, y la verdad, puede ser entretenido y llamativo ver como hacen unas maniobras.

#37 spanish, Madrid, 29/05/2013 - 06:41

los indepes se han cagado ? jajjajajajajjaa se ha agotado el fortasec por la zona..pero si lo haces regularmente y ?

#37.1 Polonia, Del Sud, 29/05/2013 - 09:40

Y esas maniobras no las podían hacer en el Peñón? nohayhuevingg, el Fortasec amigo el fortasec para los militares , verdazzzz???