Publicitat
Societat · 20 d'Agost de 2014. 15:50h.

Manos Limpias demana la dissolució d'Antifrau

El sindicat insta el Parlament a reprobar Daniel de Alfonso

Manos Limpias demana la dissolució d'Antifrau

De Alfonso,amb De Gispert, en una foto d'arxiu

El sindicat Manos Limpias ha demanat per escrit a la presidenta del Parlament i als grups parlamentaris que dissolguin l'Oficina Antifrau de Catalunya (OAF) perquè "no compleix els objectius pels quals va ser creada". A més demana que es reprovi el director de l'Oficina Antifrau, Daniel de Alfonso. 

"L'Oficina Antifrau -recorda- es crea amb la intenció de prevenir la corrupció i la investigació corrupta. Lluitar contra el frau de la Generalitat i en el sector públic" i afegeix que els casos de corrupció a Catalunya" posen de manifest la passivitat en molts casos d'aquesta institució". "Els informes que presenta actualment posa de manifest la seva inoperància i la seva ineficàcia", sentencia.

El sindicat lamenta que l'AOF "pel que sembla, no s'havia assabentat del 3%; tampoc s'havia assabentat dels fraus dels cursos de formació, dels sobrecostos de les constructores que van treballar per ADIF, dels fraus comesos per entitats bancàries catalanes, del desviament de fons de l'executiu català per fomentar l'independentisme en el seu acció exterior contractant lobbies i de les denúncies d'empresaris i particulars dirigides a aquesta institució".

Finalment, es pregunta: "Per a què serveix l'Oficina Antifrau?" i diu que "presumptament per mirar a una altra banda segons les conveniències". "Per a qui serveix l'Oficina Antifrau? Presumptament dóna la sensació que per l'executiu de la Generalitat", conclou.

Publicitat
Publicitat

27 Comentaris

Publicitat
#17 Carles, Sant Just, 21/08/2014 - 09:01

No només s'hauria de dissoldre l'oficina ANTIFRAU, sino també el síndic de greuges, el CAC, CIMALSA, el SOC, el servei de metereologia de Catalunya ( per cert, el director és Oriol Puig, germaníssim de Felip Puig ). Amb tanta gent passant gana, i que haguem d'estar així. No hi ha vergonya!!!

#16 Kropotkin, Vic, 21/08/2014 - 08:36

Es curioso que para integrar esta oficina seleccionaran a las unicas personas del pais que no tenia ni idea de lo del 3%, Normal que no detectaran ningun tipo de corrupcion. Gran trabajo y grandes profesionales.

#14 Casper, Bcn, 20/08/2014 - 22:13

Me parece que el argumento de Manos Limpias es impecable, verdades como puños y constatable. Me parece que por dignidad De Alfonso debería de dejar de hacer el ridículo y dimitir. EXCUSADO NOS PETITA, ACUSSATTIO MANIFESTA.

#14.1 Casper, BCN, 20/08/2014 - 22:14

Excusatio non petita, accusatio manifesta

#13 V de Vergonya, Sabadell, 20/08/2014 - 22:05

No es pot dir més clar. L'Oficina Antifrau és un GRANDÍSSIM FRAU al servei de la oligarquia catalana. D'altres institucions bestialment fraudulentes són la Sindicatura de Comptes (ho va demostrar amb el cas Palau) i el CAC. Els catalans tenim el que hem volgut. "Ara toca" AVERGONYIR-SE!

#13.1 Xipolleig, Barcelona, 21/08/2014 - 00:39

Per la Oligarquia espanyola ja tenim el Supremo, l'audiencia Nacional i el Constitucional, autèntics fraus de llei al servei de la satrapia espanyola.
Per cert Vergonya de VOX, ja t'has assabentat de la notícia ?. Ja saps el que diuen de Don Alejo, el besnét del negrer ?

#13.2 tu si fas vergonya aliena, Barcelona, 21/08/2014 - 07:55

Els catalans tenim el que hem volgut? Tant autoodi tens? Els teus problemes psicologics son teus,noi.
Els Pujol i complices que paguin el que toca ja que ara l'estat espanyol els ha deixat caure xk ja no els serveix.Els catalans hem de fer un nou estat al servei dels nostre benestar.

#12 Xipolleig, Barcelona, 20/08/2014 - 20:55

El sindicat Manos Limpias demana que s'investigui la fortuna de l'hereu de Su Excelencia, Su Alteza Real Don Juan Carlos De Borbón..
Ha,ha,ha que és broma !!! , que " con las cosa de comer no se juega , no vaya que a ser que se descubra el pastel "

#12.1 Casper, Bcn, 20/08/2014 - 22:16

Xilipollas la querella de Manos Limpias es impecable y la petición de dimisión de De Alfonso y cierre de la Oficina, tiene una argumentación contundente. Y el cuento de Sindicato fascistas ya me huele a excusa de mal pagador.

#12.2 Potemkin, Barcelona, 20/08/2014 - 23:40

Echando balones fuera, Xipo ?
No te preocupes, todo llegará..... ahora SI TOCA a éste.... el de "Casa Nostra"

#12.3 Xipolleig, Barcelona, 21/08/2014 - 00:33

Jo simplement faig palesa l'enorme incoherència dels seguidors de l'extremisme, que es fixen en la corrupció que, segons ells, protagonitzen els que no segueixen les tesis nacionalconstitucionalistes, intentant que s'ocultin l'enorme entramat corrupte de la Transició borbònico-franquista