Publicitat

El president es perd el concert per les noces de la seva filla

Mas, de casament

Mas, amb la seva filla, al casament

El president de la Generalitat, Artur Mas, no ha assistit al concert del Camp Nou perquè avui casava la seva filla en una cerimònia celebrada a Fornells, Menorca, -com mostra la foto- lloc de residència habitual de la família durant les vacances d'estiu.

La filla de Mas, Patrícia, de 30 anys, s'ha casat amb l'advocat Rubén Torrico, de 34, té despatx a Barcelona. A la cerimònia hi van assistir més de 200 convidats, que després van sopar plegats en un restaurant de Ses Salines.

El Govern, en canvi, ha estat representat pel conseller de la Presidència i portaveu del Govern, Francesc Homs; la consellera d'Ensenyament, Irene Rigau; el conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila; la consellera de Benestar Social i Família, Neus Munté; el conseller de Cultura, Ferran Mascarell, a més del secretari d'Universitats i Recerca, Antoni Castellà.

Per part de CDC; el secretari general, Oriol Pujol; el secretari d'organització, Josep Rull; el vicesecretari general de coordinació institucional,, Lluís Corominas; el portaveu al Parlament, Jordi Turull; i el portaveu de CiU al Senat, Josep Lluís Cleries.

Per part d'Esquerra hi seran el seu president, Oriol Junqueras, la secretària general, Marta Rovira, el secretari general adjunt, Lluís Salvadó, la portaveu nacional, Anna Simó, el vice-secretari general, Oriol Amorós i el portaveu al Congrés, Alfred Bosch.

Publicitat
Publicitat

41 Comentaris

Publicitat
#22 luis, barcelona, 01/07/2013 - 06:04

¿La boda la paga MILLET?

#22.1 Decart, L'Escala, 01/07/2013 - 10:19

Abans d'entrar a la noticia savia que trobaria comentaris d'aquest estil. Que poc originals que sou escanyolitus.

#22.2 NATALIA, MANRESA, 01/07/2013 - 12:50

Al teu comentari es pot respondre amb quatre paraules "QUE DOLENTA ÉS L'ENVEJA" el que passa és que pateix més el qui la sent que el qui la provoca, així que noi ho sento per tu.

#22.3 pepe, andorra, 01/07/2013 - 13:45

pues dice lo mismo q hubieras dicho tu, Decart, cuando lo hizo Aznar. Solo q tu hubieras dicho Barcenas o Guerra si hubiese sido del PSOE. Cuando uno se pone a dar, hay q estar preparado para recibir y mas cuando se tiene la sede embargada por un juicio por corrupción.

#21 Ciudadano Sinmitos, Barcelona, 01/07/2013 - 00:41

Habrá tenido más disgusto el obispo de Barcelona por habérsele escapado una ceremonia de boda tan importante, que Mas por no poder asistir a la ceremonia del Camp Nou. A ver si e-Notícies tiene a bien publicar algún nombre de los afortunados que disfrutaron de la boda en Menorca y de la cena.

#21.1 1, x, 02/07/2013 - 11:07

Mira que n'ets de tontet!

#20 Santiago, Mataró, 30/06/2013 - 22:30

Mira que arriba a ser lletja aquesta noia. Ha sortit el pitjor del pare i de la mare. Curdills que lletja !!!.

VIVA ESPAÑA !!!!!!!!!!

#20.1 Pedro, Barcelona, 01/07/2013 - 01:51

No es fea, es más bien majilla. Las cosas como son.

#20.2 pepe, andorra, 01/07/2013 - 13:53

es majilla por la capa de revoque, digoooo, de maquillaje q lleva. Para saberlo con certeza habría q verla por la mañana después de salir de la ducha. Aunque en este asunto, me da q lo de la belleza no ha tenido mucho q ver. Al menos la del físico.

#20.3 1, c, 02/07/2013 - 11:08

Unaltre tontet!

#19 Pere, Lleida, 30/06/2013 - 22:11

Algú creu que la coincidència de dates és pura casualitat? Algú pensa que els catalans som imbècils i que aquests actes -els dos- es munten amb quatre setmanes?

#19.1 Ovidio Planas, bcn, 01/07/2013 - 01:54

La boda se cambió de fecha misteriosamente pero creo que es más por aversión al pelma Llach que por no participar en ell aquelarre.

#19.2 1, c, 02/07/2013 - 11:08

Hem arroplegat tota una colla de tontets!

#18 Errada, Oriol Pujol no és Secretari Gral de CDC, bcn, 30/06/2013 - 21:34

Errada en l'article:
Josep Rull és el Secretari Gral. CDC per delegació, (com Miquel Roca abans), per la imputació en el procès penal (ai,ai,ai) d'Oriol Pujol ja que aquest s'ha dedicat -pressumptament- a l'adoració del 'becerro de oro' segons tradició en el món polític.
Oriol Pujol és diputat ras

#18.1 Malicia Sanchez Camarga, Puente aéreo, 30/06/2013 - 22:24

Hombre, si es mi 'fiscal de confianza'!
Te hacía en la Rivera Maya, cómo es que has vuelto tan pronto, se te ha acabado el sobre que te di?
Pues ahora mismo estoy sin fondos, cariño, por todo ese follón del Barcenas, pobrecito.
Si ganas el caso hablaré con Mariano, que lo tengo a comer en mi mano.

#18.2 pepe, andorra, 01/07/2013 - 13:47

si, pero al margen de la chorrada de comentario del troll convergente de turno ¿es cierto o es falso lo q dice? Pq los peperos tiran de sobre, pero los sociatas de fondos reservados y los de CIU de los fondos del desempleo. Como se ve, unos grandes politicos a uno y otro lado del Ebro. Muy distintos