Publicitat
Societat · 8 de Març de 2012. 14:57h.

Mas diu que la sentència "no altera el model"

El president de la Generalitat afirma que "ara ja està contemplat" que famílies demanin el castellà

Mas diu que la sentència "no altera el model"

Artur Mas

El president de la Generalitat, Artur Mas, ha declarat que "som on érem i no ens mourem d'aquí". "Som on érem vol dir que el model d'immersió lingüística en català es manté íntegrament i que no ens mourem vol dir que aquest és el model bo, el model en què creiem", ha argumentat.

Mas ha explicar que "les excepcions que s'hagin de fer són les que ja estan previstes en el model actual, que són en el primer ensenyament quan una família demana una especial atenció en llengua castellana". "Això ja està contemplat", ha afegit, a més de deixar clar que "aquesta sentència no afecta ni altera el model".

Publicitat
Publicitat

13 Comentaris

Publicitat
#7 joan, manresa, 08/03/2012 - 18:39

El Casal,18,30 h.--Sr.President..,que no és axó...,obri els ulls,que ens la colocan...,¿ Pro quins assesors te vosté...??? No serán del PP,oi...?U diem per axó dels pactes sap.....,Sr.President,anem malament,molt malament,i Vosté pactan amb l'enemic ( ells varen recusar L'Estatut)..Prou ya....

#6 Lluís, LLINARS DEL VALLÈS, 08/03/2012 - 17:30

Artur, com pots estar tant tranquil?
T'han fotut un gol entre les cames i no te n'has adonat.
Avui és un dia trist pel català i per Catalunya.

#5 Joaquim, Alp, 08/03/2012 - 15:51

si volen castellà .. a castella.

#4 Paco, L'Hospitalet, 08/03/2012 - 15:29

Sí claro, es un buen modelo porque impone el catalán. Si impusiera el castellano sería un modelo fascista.

#4.1 Sendròs, Barcelona, 08/03/2012 - 16:00

Paco, Paquito, tu, que ets dels que s'omple la boca amb lo d'acatar les sentencies judicials, que passa, que no t'agrada el que han dit? Sigues mes democrata, home, i si vols que els teus fills aprenguin en català, omple la butlleta corresponent. I no ens truquis, ja et trucarem nosaltres.

#4.2 julito, la caverna, 08/03/2012 - 16:59

ni ni -. Veig que ho vas pillant

#3 Jordi, Sant Just, 08/03/2012 - 15:24

Ara mateix estic omplint la fulla d'inscripció a l'insti per l'any vinent dels meus fills i demanaré que la llengua vehicular sigui el castellà.

El TSJC m'ha donat el dret de demanar-ho.

Gràcies senyors jutges!

#3.1 Despertaferro, Ripoll, 08/03/2012 - 15:57

No diguis mentides que et creixerà el nas. Tu confons el full d'inscripcio amb el dominical de La razon, que es amb el que et fregues el cul quant vas a cagar. El full d'inscripcio el pots trobar a www.vesprendrepelsac.cat.

#3.2 Limo, Barcelona, 08/03/2012 - 16:02

Si,si tu demana...
T'enviaran al pitjor dels centres, amb tots els fatxes, negres , moros i sudaques.
Si això és el que vols, endavant.

#3.3 Albert, Barcelona, 08/03/2012 - 16:05

Quin problema tens peque els teus fills estudiin en català? no ho vas fer tu també?? et creus que no sabran castellà quan acabin? tindran un nivell idèntic que si haguéssin anat a un cole a madrid...suposo que l'anglès també et molesta no? no prefereixes que parlin tants idiomes com puguin??