Publicitat
Societat · 6 de Gener de 2014. 13:11h.

Merkel es trenca la pelvis en un accident d'esquí

La cancellera ha cancelat la seva agenda de les tres properes setmanes

Merkel es trenca la pelvis en un accident d'esquí

Merkel, en una imatge d'arxiu

La cancellera alemanya Angela Merkel s’ha trencat l’anell pèlvic en un accident pràcticant el seu esport preferit: l’esquí de fons. Merkel ha hagut de suspendre les seves activitats per a les properes setmanes.

La cancellera, que ha passat les seves vacances de Cap d’Any amb el seu marit en un balneari suís prop de l’estació d’esquí, haurà de guardar repòs absolut, segons ha confirmat el seu portaveu, Steffen Seibert.

És per això que ha hagut de cancelar la seva agenda de les properes tres setmanes, ja que les conseqüències de l’accident que ha patit l’impedeixen viatjar.

Sí que podrá seguir treballant des del seu despatx, on podrá rebre trucades i visites. "Es tracta d'una contusió severa associada a una fractura incompleta de l'anell pèlvic”, ha dit el seu portaveu .

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#6 Catalunya, lliure, 06/01/2014 - 18:41

Madrileño a favor de la Independencia de Catalunya ------------> http://www.sumate.cat/2013/10/testimonio-francisco-martinez.html

#5 Rafa, lleida, 06/01/2014 - 17:55

Para mi que se ha caído al leer la carta de Mas, ara bien no se di de risa o de.....

#4 GerardBoubcn, Barcelona, 06/01/2014 - 15:37

Vaya, que mala pata ! Ahora no podra contestar a Mas su epistola a los alemanes: ahora Mas se ha cansado de ser Gandhi, Moises o Mandela y va de San Pablo enviando cartas a los gentiles de raza no catalana. Que disgusto debe tener Angela.

#4.1 paula, bcn, 06/01/2014 - 18:00

La Merkel es trenca la pelvis i acabem parlant de Mas. Estas malalt

#2 Calimero, Barcelona, 06/01/2014 - 14:28

Es culpa de Atur Más. La pobre Merkel aun no podía aguantar la risa recordando la carta en ingles catalufo de Atur Más y claro, se ditsrajo y se cayó...

#2.1 pepi, catalunya, 06/01/2014 - 17:58

Se disyrasjo? Ejpavilaooooo apañó

#2.2 marc, madris, 06/01/2014 - 18:00

Catalufa lo es tu senora mama . que debe ser del carrer de les tàpies. Treballant amb el bolso

#2.3 narcisa, tu mamà es diu priscilla pelvis?, jajjs, 06/01/2014 - 18:22

el bolso té un forat, perquè ella ja no està per aquests trottoirs, jajjs.

#2.4 Calimero, Barcelona, 06/01/2014 - 18:32

Marc, como buen CATeto que eres no sabes inglés pues si supieras y leyeras la carta de tu papi Atur Más ,verías que tiene un inglés catalufo y que es el hazmereir de toda europa.... Gaurda algo de bilis para la enorme frustración que os espera este año a todos los catalibanes como tu...

#1 narcisa, homenatge a Grècia (i tots els altres), 06/01/2014 - 13:41

la natura és sàvia (encara que no del tot, perquè ella té la sanitat pagada, amb transport medicalitzat fins un hospital privat, en habitació individual i sense llistes d'espera).

ah, i no només continuarà cobrant (-nos-ho) sinó que no la fotaran fora de la feina (de viure del cuento alemany).

#1.1 Santsenc, Vila de Sants, 06/01/2014 - 14:57

Si l'Estat Espanyol no fos el primer d'Europa i el 2on del mon en extensio de TGV. Si no tingues tant enxufats i no recolzes tant a empreses com Sacyr, Endesa, Tef, Santander, Bankia, ... potser llavors tu i la resta d'espanyols tindria unes condicions de vida millors.

#1.2 narcisa, homenatge a mi mateixa, jajjs, 06/01/2014 - 17:39

"tu i la resta d'ecscañols"?...

parles per experiència pròpia o alienada?.