Publicitat
Societat · 22 de Gener de 2014. 20:08h.

"Mi mayor afición es matar catalanes"

Denunciat a Mossos un usuari de twitter

"Mi mayor afición es matar catalanes"

Imatge del perfil

Un usuari de Twitter explica a la seva biografia que "mi mayor afición es matar catalanes", fet que ha provocat les lògiques queixes a la xarxa social. Aquest fet ha estat denunciat, via twitter, tant a Policia com a Mossos. "Algun dia fareu quelcom davant piulades així?", els hi demanen.

L'usuari ha rebut tota mena de respostes al seu perfil, que ha decidit mantenir malgrat les denúncies. Una d'aquestes expressa, de manera irònica, que després de llegir-lo "tinc moltes ganes de federar-m'hi". "Escolta, quan véns a matar-me? T'espero, però recorda que la llei recull el principi de l'autodefensa, així que compte", adverteix un altre.

"Mireu, aquest és un clar exponent del federalisme"; "hauria de ser convidat a la propera Diada" o "quants més insults rebem més tinc la sensació que s'estan fent bé les coses" han estat altres de les respostes que ha rebut.

Publicitat
Publicitat

41 Comentaris

Publicitat
#28 Eric Romero, Barcelona, 05/10/2017 - 17:08

Peor me parecen los juegos del playstore sobre matar españoles y el otro de recojer votos no entiendo porque los votos españoles tienenn que restar vida ,esta gente catalana se esta conviertiendo en la nueva generacion nacii si todavia viven en la dictadura todo el dia franco esto franco lo otro eso es español a por el llamarle facha... ipocretas..

#26 Unionistes = genocides franquistes en potència, Lleida, 23/01/2014 - 15:08

Com tots sabem, centenars de milers o milions d'espanyols enyoren la dictadura feixista i genocida del afeminat de Ferrol, i la impunitat amb que és podia assessinar catalans i bascos. Milers d'espanyols encara són uns genocides en potència, uns tarats encara per civilitzar.

#26.2 Manuel, Tarazona, 24/01/2014 - 19:04

O eres muy infantil o se te ha olvidado tomar la pastilla. En todo caso, ve al médico. Lo tuyo precisa terapia urgente.

#26.3 angel, Catalunya no es añapsE, 01/02/2014 - 00:25

Manuel, tienes que ir al psicologo.

#26.5 Victor, Soldeu, 04/10/2017 - 21:13

Es que los catalanes sois angelitos, no?
Sois iguales que los españoles.
Mucho criticar la actuación de la policía y la guardia civil, pero muchos han empleado videos e imágenes de cargas de los Mossos para denunciar las cargas de la policía.
¿No hicisteis huelga cuando los Mossos realizaron esas cargas, no?
Lo que sois es un atajo de hipócri

#26.6 luis, castefa, 06/08/2018 - 23:42

No son iguales que los españoles, son Españoles.

#25 Expliquem al món el que està passant, aquí, 23/01/2014 - 11:37

Una noia de 17 anys explica per què volem la independència.

http://www.youtube.com/watch?v=wKxaKbp2Pgw

Ajudem a internacionalitzar videos en anglès com aquests. Que tot el món sàpiga qui som i que volem!

I sobretot denunciem la guerra bruta de l'estat espanyol contra el nostre poble.

#24 Expliquem al món el que està passant, internacionalització, 23/01/2014 - 11:28

Ningú defensa una causa que desconeix, expliquem-nos al món, difonguem vídeos com aquest!

http://www.youtube.com/watch?v=ZkA5HLQizwE

És important que ens GUANYEM el suport de la opinió pública internacional per a GUANYAR la independència!

#23 the_avenger, Sicilia, 23/01/2014 - 09:52

e-noticies s'ha oblidat de dir qui és el pàjaru en qüestió.. @javier_made és qui te aquesta afició.

per a qui li pugui interessar...