Publicitat
Societat · 7 de Març de 2012. 17:55h.

Mossos per la independència

Plataforma d'agents contra "l'espanyolitat imposada"

Mossos per la independència

Una agent, amb una estelada durant una manifestació

Un grup d'agents de Mossos d'Esquadra ha presentat a Girona la constitució d'una plataforma, Mossos per la Independència, que dóna suport a l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) i que defensa la independència de Catalunya. "Espanya ens roba i incompleix sistemàticament els seus compromisos amb Catalunya", afirmen.

El col·lectiu està format per "uns pocs integrants", segons el secretari d'aquesta agrupació, Sergi Mir, que han defensat el seu projecte "en un moment de crisi nacional com mai en l'era democràtica" en desacord "amb aquesta espanyolitat imposada".

"Nosaltres vam ser selectius i escollir ser Mossos d'Esquadra i no cap altre tipus de policia estatal, entenent que aquesta era la nostra autèntica Policia Nacional i ens vam comprometre a servir i defensar el país i la seva gent davant de qualsevol injustícia", ha afegit el secretari de l'agrupació.

Publicitat
Publicitat

19 Comentaris

Publicitat
#13 Ataúlfo, Barcino, 08/03/2012 - 15:56

Los Mossos no saben que están en una institución fundada por lo Borbones?

#13.1 Carrasclet, Girona, 09/03/2012 - 14:26

Clar que ho saben i què.
Tambè el Real Madrid va ser fundat per dos germans catalans i la feria de abril de Sevilla per un comerciant català i un de basc. I sembla que els espanyols no ho recordeu això. Només recordeu allò que us interessa.

#12 Andreu Ferriol, Barcelona, 08/03/2012 - 08:40

El titular està incomplert, complert és:
Mossos per la independència...d' Escòcia.

#11 Santi, Mataró, 08/03/2012 - 08:08

A ver Cataluña es España y solo se pide con todo el sentido común del mundo que el castellano sea por igual con la lengua catalana, lengua vehicular en la enseñanza, como lengua real de la sociedad catalana que también es. No se pide retirar el catalán , narices !!!. A quién queréis engañar, inepto?

#11.1 Carrasclet, Girona, 09/03/2012 - 14:42

Catalunya no és espanya, a Catalunya se la obliga a ser espanyola.VISCA CATALUNYA LLIURE...DE XARNEGOS

#10 josep bcn, Barcelona, 07/03/2012 - 23:51

Bah Girona... Girona no pinta una m*rda a Catalunya. Tot depén de BCN i voltants. Per cert Espanya ens roba? I què nassos fan Lleida i Girona amb BCN? Aportem el 71% del PIB català segons els últims pressupostos. I tenim un dèficit d'un 20% per part de la Gene! Increïble! I es queixen d'Espanya!

#9 Jordi, Barcelona, 07/03/2012 - 23:26

On eren aquests mossos durant les manifestacions vagues i insults protagonitzades pels Mossos contra el govern. en les que insultaven catalunya i es negaven a parlar en catala?

més val que n'hi hagi quatre gats que cap, pero no crec que la majoria de mossos ho siguin per convccio sino per plaça.

#9.1 VES A CAGAR QUINTACULMNISTA, SILS, 08/03/2012 - 11:08

Mira tothom que es diu independentista i critica a un altre que ho es , només potser un quintaculomunista com tu. RECTIFICA els Mossos hi ha molts patriotes no com tu que et disfraces però ja sabem qui ets " BOADELLA".
SALUT I INDEPENDENCIA endavant Mossos

#9.2 jajajaaaaaa, barceloan, 08/03/2012 - 11:15

indepes....? teniu 13 diputats no ? ahhh 62 els de CIU, pero aquests son indepes o eviten que hi hagi un moviement que esl unifiqui...apa vinga menys tonteries i a treballar que sino toranra la guardia civil.....i us possara les piles