Publicitat
Societat · 25 d'Agost de 2012. 18:41h.

Mossos protesten davant la Vuelta

Regalen 500 globus reivindicatius als infants

Agents dels Mossos d'Esquadra han aprofitat la sortida de la vuitena etapa de la Vuelta a Lleida per reivindicar millores en la seva situació laboral. Els policies han repartit 500 globus als infants.

"Seguretat pública de qualitat. Mossos en lluita. La policia del poble i pel poble", era el lema signat pel sindicat USPAC, i que es podia llegir als globus lliurats als nens. També s'han fet veure amb unes armilles on hi posava: "Mossos ponent, en lluita!"

Un mosso durant la protesta
Publicitat
Publicitat

19 Comentaris

Publicitat
#8 Un funcionari, que cobra la meitat, 28/08/2012 - 14:08

Pobrets, proposo fer una questació popilar per ajudarlos, els pobrets no arriven a fi de mes, jo els canviaria per un sou d´un P.N. o d´un G.C i tots contents, ajudarien a la Generalitat a reduir despesses.

#7 Vaja!!!!, BCN, 27/08/2012 - 11:17

Que risa... cuando Catalunya sea independiente, veremos como se paga a los mossos ya que el 60% del sueldo lo paga el estado, es decir España.
Ignorantes

#6 joimama@hotmail.com, Tàrrega, 26/08/2012 - 19:46

Doncs "LES COSES CLARES" tants anys estudiant per no saber buscar el que cobra un mosso perquè no t'aproximes ni de bon tros, més aviat set veu que busques el desprestigi

#6.1 LES COSES CLARES, Bcn, 26/08/2012 - 20:28

http://www20.gencat.cat/docs/g overnacio/Funcio Publica/Documents/Empleats publics/Retribucions/2010/Arxi us/Mossos.pdf

#6.2 JR, Tàrrega, 26/08/2012 - 21:29

lo dit,ni hablar de 3000 al mes (ni por asomo) i des del 2012 fins arahan tret 6.000 € a l'any per cap. Fes numeros

#5 joimama@hotmail.com, Tàrrega, 26/08/2012 - 18:02

clares no clarissimes les coses; vas mirar quan cobraven? potser vasvoler entrar i no et van agafar oper les fisiques o pq no tens l'eso?
tu si q no dones la talla nen

salut i ànims

#5.1 LES COSES CLARES, Bcn, 26/08/2012 - 18:13

No, em vaig dedicar a estudiar com un idiota una carrera universitària durant 5 anys i després un màster durant 2 anys, per cobrar menys que ells en l'empresa privada. No sé perquè el país ha de quebrar per intentar assumir uns sous exagerats i inassumibles, uns sous que surten dels impostos de tot

#4 LES COSES CLARES, Bcn, 26/08/2012 - 13:32

L'últim cop que vaig consultar el seu sou era de 3.000 EUROS AL MES bruts COM A MÍNIM (=mosso ras acabat d'entrar)... no sé a quan se'ls hi ha abaixat ara el sou, però tenint en compte que només se'ls hi exigeix la ESO i que cobren el doble que un policia nacional o un carabinieri italià, tampoc em

#4.1 TONI, XERTA, 26/08/2012 - 14:54

Això es mentira un mosso cobra menys que un bomber i que els agents rurals .1700 EUROS
El que dius es demagògia a més la policia es per complir les lleis que fan els POLÍTICS

#4.2 Jon, Lleida, 26/08/2012 - 16:55

Em dol a l'ànima el que diré: 100000 vegades millor la guardia civil i la policia nacional. La prepotencia i la xuleria de part d'aquesta gent (la majoria es van agafar a aquesta feina com taula de salvacio) fa que molts casos en avergonyim de la nostra policia. Llastima, la idea era molt bona!

#4.3 joimama@hotmail.com, Tàrrega, 26/08/2012 - 18:04

El doble diu? ostras noi que gran que es la ignorància

Visca la policia delpoble i pel poble!

#4.4 a TONI, Cat, 26/08/2012 - 18:10

3.000 (bruts) en 12 pagues són uns 2.500 (bruts) en 14 pagues, que en net són uns 1.800-1.700 NETS aprox... estem dient el mateix! Tu dones el sou en 14 pagues (uns 1.700-1.800), però també el podríem donar en 12 pagues (uns 2.200 nets)... i això els mossos rasos, mentre que molts llicenciats no arr