Publicitat
Societat · 29 de Novembre de 2021. 09:52h.

Mossos senten “por de patrullar”

El portaveu de l’USPEC denuncia manca de seguretat

Mossos senten “por de patrullar”

El portaveu de la Unió Sindical de la Policia Autonòmica de Catalunya (USPEC), Albert Palacio, ha reconegut en declaracions a Ser Catalunya que els Mossos tenen “por de patrullar a Catalunya”.

Palacio ha remarcat que aquesta por la senten “a tota Catalunya” i que “és indiferent el poble o la província”. “Amb això de la marihuana tenim un greu problema. La majoria de màfies que ara efectua la marihuana abans efectuava robatoris amb violència i robatoris silenciosos en domicilis”, ha apuntat.

El portaveu sindical ha assenyalat que “aquesta gent ha vist que aquesta mena de delictes abans era entrar a presó i amb la marihuana no”. "Els Mossos estan al punt de mira. S'està perdent el respecte i la seguretat cap a la policia”, ha lamentat.

Publicitat
Publicitat

9 Comentaris

Publicitat
#8 BEJOTA, bcn, 03/12/2021 - 13:20

PERE ARAGONÉS:"LOS QUE RECHAZAN LA REPUBLICA CATALANA ,QUE SEPAN QUE LA R.C. NUNCA LES RECHAZARÁ." NO SE PUEDE SER MÁS CÍNICO.USTED Y CUALQUIER OBSERVADOR SABE QUE HAY UN ACUERDO NO ESCRITO PARA MARGINAR (O IGNORAR) A LOS QUE NO PERTENECEN A SU TRIBU EN EL MEJOR DE LOS ESCENARIOS;EN EL PEOR , EL LINCHAMIENTO ESTA GARANTIZADO

#7 pepe, andorra, 01/12/2021 - 11:00

la solucion es muy sencilla, huelga de bolis caidos, q no pongan una sola multa en un mes y veran ustedes q rapido espabilan, aunque me da en la nariz q una vez esten aprobados los presupuestos, todo volvera a la normalidad, pq esto, es q no es normal. Claro q España gracias a separatas, peperos y sociatas, no es q sea muy normal.

#6 És el que hi ha, Barcelona, 29/11/2021 - 13:46

Els hi poden donar les gràcies al governet de Catalunya que perd el cul per uns cupaires que volen els Mossos de florero, i el seu live motive són astracanades, cremar i destruir-ho tot, atacar les forces de seguretat, criticar i res de profit, un paiset que no funciona ni amb rodes

#5 Perico palotes, bcn, 29/11/2021 - 13:13

Para total seguridad, propongo, que cada "binomio" deberá ir acompañado por una patrulla de una empresa de seguridad, afiliada a FEMCAT, y uno o dos "asesores" nombrados por el Govern, para vigilar si las actuaciones policiales son "procedentes" y convenientes a los intereses politicos de los"lazis"

#4 Marcial Heredia, el circo de la tele, 29/11/2021 - 12:26

Que tengan miedo a apatrullar es peligroso. Es como si a un cirujano le diera pavor pisar un quirófano. Y sustituirlo por un emérito de la meridiana. Con la marihuana tienen razón, por la calle se ve gente con una maceta en el brazo como si pasearan al perro. Y las azoteas parecen selvas de borneo. Los ecojetas estarán contentos.