Publicitat
Societat · 21 de Juny de 2014. 18:52h.

Motí a Bellvitge

Pacients i treballadors intenten evitar el tancament d’una planta de l’Hospital

Motí a Bellvitge

Una imatge de la tancada de protesta a la planta de Bellvitge (Foto: CGT)

Diversos treballadors i usuaris de l’Hospital de Bellvitge s’han tancat aquesta tarda a la planta 9.1 per evitar el tancament d’aquesta unitat de neurologia del centre hospitalari.

Els familiars i pacients ingressats rebutgen que se’ls traslladi a altres centres o unitats d’Hospitalització d’altres especialitats només pel fet de tancar la unitat, segons ha comunicat la CGT de Bellvitge. Des d’aquest sindicat lamenten que es vulgui tancar la planta “per estalviar en una cosa tan essencial com la salut i el benestar de les persones”.

La CGT denuncia que el servei d’urgències “està col·lapsat i als pacients se’ls està ingressant només si es produeixen altes hospitalàries”, criticant que s’actuï d’aquesta manera “en comptes d’obrir les unitats i evitar els famós passadissos d’espera”.

Ahir divendres també es va produir un protesta similar a la planta 12 de l’Hospital de Bellvitge. La direcció del centre a última hora de la tarda va comunicar verbalment mitjançant càrrecs intermedis que aquesta unitat seguiria oberta, segons ha informat la CGT.

Una imatge de la protesta a l'Hospital de Bellvitge (Foto: CGT)

Publicitat
Publicitat

53 Comentaris

Publicitat
#21 Pope, BCN, 24/06/2014 - 18:55

Comparar la despesa sanitària amb les hipotètiques subvencions a l'ANCA, OMNIUM etc. és no saber del què es parla. La despesa en farmàcia hospitalària i material és enorme. Ja no parlo del personal sanitàri que és sens dubte el pitjor pagat d'Europa i un dels millors preparats.

#20 Pope, BCN, 24/06/2014 - 18:44

Al marge de donar-li la culpa al moviment sobiranista, cosa molt fàcil en el moment actual, fa molts anys que sé que el consum de Sanitat a Catalunya no és sostenible. Si no existissin les Mútues, molt potens a Catalunya, l'ICS ja estaria desbordat i les cues donarien la volta als ambulatoris.

#19 Pope, BCN, 24/06/2014 - 18:33

Parlem de metges que és el que es tracta. Conec el món hospitalari i des de fa molts anys, amb tots els governs, i durant l?estiu, s?han tancat unitats d?hospitalització i ubicat a malats fora de l?especialitat que els hi pertocava. No fem veure que això és nou. Tenim una Sanitat exemplar. Que duri.

#18 Kropotkin, Vic, 22/06/2014 - 14:05

Hay rumores de que los medicos afectos al Regimen vestiran batas blancas de Hugo Boss a partir de septiembre. Ha intervenido el lider de la UGT que tiene mucha mano con ellos....

#17 EXPLICA-HO, independència, 22/06/2014 - 12:04

l?Estat espanyol ens pren 16.000 milions d?euros cada any que no ens torna de cap manera. Amb una quarta part de l?espoli fiscal no hi hauria cap retallada. I de la part que suposadament sí que ens torna l?Estat espanyol, ens deuen 9.000 milions. Amb la meitat no hi hauria cap retallada.

#17.1 Kropotkin, Vic, 22/06/2014 - 14:41

Jua, jua,jua,... Con lo que os pagan podriais variar el rollo de vez en cuando. Jua, jua, jua,... Quereis dormirnos? Jua, jua, jua,...

#17.2 tzatza, bcn, 23/06/2014 - 10:28

Les "retallades" són propaganda.Tenen diners suficients si no es malbaratessin: 1,1 milions a Independent Diplomat, per posar-ne un exemple. Podria continual amb les subvencions a Omnium, ANC, diaris, TV, i un llarg etc.Els polítics posen les seves prioritats per damunt les dels ciutadans.

#17.3 pepe ., canolich, 23/06/2014 - 11:45

los q mas ganan son los q mas pagan, a mi tampoco me gusta como la administran en Madrid, pero tampoco me gusta como lo administran en Cataluña. Tu lo llamas expolio, yo lo llamo solidaridad tipica de regimenes democraticos, lo q tu dices es lo mismo q defienden los republicanos Useños. Q mentiroso.

#17.4 ambaixadorCAT, UK, 24/06/2014 - 18:14

#17.2

tzatza,
collons com cala la demagògia de PP i C´s!!
No crec que les matemàtiques siguin el teu fort: el pressupost de sanitat es 8.000 Meur, el d'educació 4.000 MEur, l'espoli fiscal 16.000 MEur, i vens a dir que 1 MEur és més important que aquestse xifres?