Publicitat
Societat · 8 d'Agost de 2011. 13:19h.

Multa per portar el CAT

La CUP demana que s'anul·li la sanció de la Guàrdia Urbana de Lleida

Multa per portar el CAT

Un 'CAT' en una matrícula

La Guàrdia Urbana de Lleida ha multat un conductor per portar enganxat el CAT a la matrícula del seu vehicle. Segons han explicat des de la CUP de Lleida, l'agent hauria demanat al propietari del vehicle que arrenqués l'adhesiu. El conductor el va treure però va ser sancionat igualment amb 200 euros.

Des de la CUP exigeixen a la Paeria que anul·li la sanció a aquest veí de la capital del Segrià i que des de l'equip de govern "es donin instruccions a la Guàrdia Urbana perquè aquest fet no es torni a repetir".
 
La formació independentista ja ha sol·licitat reunir-se amb la responsable municipal de Seguretat, Civisme i Règim Interior, Sara Mestres, per parlar sobre aquesta qüestió.

Publicitat
Publicitat

52 Comentaris

Publicitat
#26 Tim, Bcn, 09/08/2011 - 07:30

Con lo fácil que es pegarse un CAT en la frente. Demuestras que eres catalán de debòl y además no pueden multarte.

#26.1 Tonet, Organyà, 09/08/2011 - 11:46

Querido colono, esta tierra se va a aliberar pronto, espero que esté a la altura de su querido país y regrese para ayudarlo, falta les hará pués los recursos de Catalunya de una vez serán para los catalanes.

#26.2 Tim, Bcn, 09/08/2011 - 13:53

Tonet, conozco a unos cuantos catalanes que no pegan ni han pegado golpe en su vida. Espero que sigan viviendo de ti durante toda la vida. Como son catalanes..

#26.3 Ramon, Barcelona, 10/08/2011 - 00:09

Jo sóc pena, Tim, però l'accent gràfic del mot debol, sigui quin sigui el seu significat és incorrecte perquè es tracta d'un mot agut acabat en ela.

#25 vicente, El Vendrell, 08/08/2011 - 22:27

Ahora, cuando entremos los del PP, subiremos la multa a 400 €.

#25.1 PeredePalau, palau-solita i plegamans, 08/08/2011 - 22:53

Entrareu amb la guardia mora altre cop?

#25.2 vicente, El Vendrell, 08/08/2011 - 23:03

Con los requetés catalanes habrá bastante.

#25.3 carracuca, barcelona ESPAÑA, 08/08/2011 - 23:10

peredepalau, simplemente porque tendremos la mayoría absoluta en el Congreso y haremos las leyes que nos salgan de los webs. ¿No se han cargado ZP y los sociatas ESPAÑA aprobando leyes absurdas sin ninguna necesidad?, como muestra esa de la unión de sarasas y lesborras.

#25.4 carracuca, barcelona ESPAÑA, 08/08/2011 - 23:15

peredepalau, no será necesario que vengan más moros, con la invasión que nos han hecho ya es suficiente, ¿te parece poco cómo se están adueñando de ESPAÑA con el beneplácito de ZP y sus compinches?, pues hay que poner remedio cuanto antes. Devolverlos a mohamed a esportones.

#25.5 PeredePalau, palau-solita, 08/08/2011 - 23:23

#25.2

M'hauras d'instruir,que son els requetés?

#25.6 Ramon, Barcelona, 09/08/2011 - 01:41

Segons la definició clàssica, el requeté era un animal amb cresta vermella endèmic de les muntanyes navarreses i ara ja pràcticament extingit, que un cop confessat i combregat atacava l'home.

#25.7 Jordi, Teià, 09/08/2011 - 09:48

visente, tant de bo feu això. I tant de bo ens prohibiu l'idioma, ens suprimiu el govern i treieu els tancs al carrer.
Serà l'única manera que, de tant tensar la corda, la població catalana ho acabarà de tenir clar del tot. Això si, arribat el dia, tingues la maleta feta...

#24 PeredePalau, palau-solita i plegamans, 08/08/2011 - 22:05

Aquest "urbanu" es un exemple a seguir, estic convençut que si el deixen "sueltu" els delictes a Lleida s'acaben en quatre dies. Jo per la meva part avisare publicament el proper dia que vagi a Lleida i espero que m'aturi i que em digui que l'arrenqui...

#22 jordi fernandez, barcelona, 08/08/2011 - 21:47

Hola acabo de ser multat 200 euros per la Guardia urbana a Barcelona. Aixo es humiliant fa anys que tinc el CAT sobra la ?E? de spain i ara que el sr. Homs va parlant de que el col?loquem em multen..

Os interessa?. QUE PUC FER

#22.1 Miquel, BCN, 09/08/2011 - 00:06

Primer de tot el nº del agent, que és una dada pública.

#22.2 Concatenado, Vic, 09/08/2011 - 02:20

Debes acudir a los servicios jurídicos de la asociación de empresarios multados por rotular en castellano en sus negocios. Por lo visto saben bastante del tema...

#22.3 jajajjaaa, Barcelona, 09/08/2011 - 08:12

osti ara no es l´Hereu, la GU del Trias t´ah multat ? aissssssssss pero aquest no votava en les consultes ? ja s´ha oblidat

#22.4 jajajjaaaa, Barcelona, 09/08/2011 - 08:17

Cometre una falta sabent que e suna falta administrativa que vols ? doncs et multen, es igual si possessis CAT o PET, s una modificacio d ela matricula competencia de l´estat, els ajuntaments lúnic que fan es complir la llei

#20 Alberto, Barcelona, 08/08/2011 - 20:52

Hoy me he fijado en el tema de las plaquitas y en un recorrido desde la estación de Sants hasta Pelayo cruzando el Ensanche no he visto ¡ni un CAT en las matrículas! de pegatinas de burritos dos o tres, bastante perjudicados por cierto. Parece que ha pasado la moda. Habrá que hacer más PEDAGOGIA.