Publicitat
Societat · 9 d'Agost de 2013. 11:57h.

Neofeixistes "precinten" el monument a Companys

En un acte de "rebuig a la deriva separatista del Govern, ERC i els seus aliats de l'independentisme radical d'extrema esquerra"

Neofeixistes "precinten" el monument a Companys

Imatge de l'acció (foto: tribunadeuropa.com)

Militants de la formació neofeixista Moviment Social Republicà han "precintat" el monument a Lluís Companys de Barcelona. Els autors, que han cobert el monument amb un plàstic negre, han reivindicat l'acció a tribunadeeuropa.com.

En aquest sentit, s'exposa que aquesta acció és un "acte més de la campanya de rebuig i oposició a la deriva separatista del govern català de CiU, els seus socis d'ERC i els seus aliats de l'independentisme radical d'extrema esquerra".

Aquesta se suma als actes que MSR va fer al monument a Rafael de Casanova, al Pi de les Tres Branques, on van col·locar diverses banderes espanyoles, i adverteixen que "sense cap dubte no serà l'última". "L'única retallada: l'estelada", conclouen.

Publicitat
Publicitat

56 Comentaris

Publicitat
#29 Miquel, Badalona, 10/08/2013 - 20:24

Quins valents !!! Quina por !!! Empaquetant monuments !! A veure si m'emprenyo i els hi empaqueto el Valle de los Caidos sencer !!!

#28 Carolina, Aiguafreda, 10/08/2013 - 18:50

Sense voler entrar en polèmica, la història del president Companys és molt fosca. Masó declarat, colpista a la República, culpable de moltes morts a la guerra civil, ficat en escàndols de fandilles amb morts pel mig, etc, etc. Crec que no hauria de tenir cap monument ni nom de carrer en tota Cat

#27 Xipolleig, Barcelona, 10/08/2013 - 14:21

No em sorprèn la quantitat de gent que defensa l'assassinat covard i a sang freda d'un president escollit democràticament, l' únic cas a Europa,per una colla de facinerosos colpistes encapçalats per un psicòpata, al nivell del carnisser de Milwaukee.
La degeneració de l'espècie va arribant

#27.2 Casper, Bcn, 10/08/2013 - 18:54

Que dramatismo e insostenible discurso. En aquella época se fusilaba como churros, en España como en toda la Europa aliada. Y Franco de psicópata nada, pues imagínate Harri Thruman con sus bombas atómicas. Companys fue un traídor a la República como a España y un asesino. Y ya.

#27.3 Carolina, Aiguafreda, 10/08/2013 - 19:04

Xipolleig: No oblidis que Companys va ser un colpista a la República. Repasa la història d'octubre de 1934. Molta gent va morir per la seva culpa mentre fugia amb en Dencàs per les clavagueres del Palau de la Generalitat , quan va veure venir el general Goded en defensa de la legalitat republicana

#26 Identitario., Gijón-Xixón-Asturies, 10/08/2013 - 13:28

Dende Xixón(Asturies) queremos dar el nuestru apoyu a to los miembros del Movimientu Social Republicanu de Catalunya (MSR) per esi actu tan valiente.
¡¡VISCA CATALUNYA ESPANYOLA!!
¡¡PUXA ASTURIES XAMÁS VENCIDA!!
¡¡POR LA REPÚBLICA SOCIAL ESPAÑOLA!!

#26.1 Marc, Sabadell, 10/08/2013 - 17:08

Asturies? Dedica't a picar pedra a les mines hipersubvencionades i ruinoses i a mirar com fa el ridicul amb ferrari el cabezón del Alonso i deixa als catalans en pau, no sou ningú i la vostra opinió ens la pela. Has vist mai un català comentant a un digital d'astúries? No, perquè no sou ningú.

#26.2 Casper, Bcn, 10/08/2013 - 18:57

Tranquilo Marc, no se de dónde sacas tanta prepotencia y soberbia, como para presumir de nuestra economía que esta echa unos zorros y dependiente de Madrid.

#25 Cansat, Barna, 10/08/2013 - 12:27

En aquesta comunitat de veïns de Sants les salutacions, els somriures i les bromes han disminuït,, Les estelades, la cadena humana i la consulta dominen el panorama,, Estic cansat!

#25.1 Casper, Bcn, 10/08/2013 - 18:58

Lo puto pensamiento único , que desastre.