Publicitat
Societat · 24 de Febrer de 2021. 20:30h.

Nit boja a Vilanova

Saquegen comerços en la segona nit consecutiva d'aldarulls

Nit boja a Vilanova

Una furgoneta dels Mossos passa per sobre d'una barricada (Foto: @TheSpanishArmy)

Manifestants estan cremant de contenidors i llançant ampolles i pedres als Mossos d'Esquadra a Vilanova i la Geltrú, en la segona jornada consecutiva de protestes en aquest municipi. Els incidents s'estan produint a la comissaria dels Mossos i als voltants de la plaça de les Casernes.

La Policia de la Generalitat ha explicat que "grups violents" han trencat amb extintors diversos aparadors d'establiments comercials a la zona de La Rambla i han fet actes de pillatge. Els Mossos han detingut un dels presumptes autors d'aquests fets.

Ahir ja es van produir actes violents quan uns manifestants van trencar vidres de la plaça de les Cols, van fer pintades a entitats bancàries i establiments comercials a la Rambla Principal i van llançar pintura i pedres a la línia policial.

També hi va haver llançament de pedres i tanques d'obra a la línia policial a prop de la comissaria i es va trencar el vidre d'una unitat del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) amb una totxana llençada des del balcó".
 

Publicitat
Publicitat

10 Comentaris

Publicitat
#7 Sergi Sergio, Barcelona, 25/02/2021 - 17:45

Siembras basura, recoges basura, siembras mie..., recoges mie..., de pura logica.

#6 Ciudadano Sinmitos, Barcelona, 25/02/2021 - 13:04

La libertad de expresión haseliana se parece mucho a la libertad de nación puigdemontiana, sobre todo por la noche.

#5 Capit@n España, Purgandus populus!!, 25/02/2021 - 10:05

Apreteu, apreteu. versió 9.0

#5.1 I tant!, Barna, 25/02/2021 - 10:51

És la veu del POPLA!!! ELS COMERCIANTS SON UNS FEIXISTES!!!, el meu papa declara la renda a Madrit, pero això no vol dir res. Continuem la lluita!

#4 Tabarnés puro, Barcino, 24/02/2021 - 22:38

Los sueños húmedos de Jairo Domíngues hechos realidad. Rius, harías bien recuperando la reseña del cómic promovido por el Domíngues que invitaba a quemar Cataluña. Copio literalmente de la página web: "Terra Cremada-Imperial Stout, la cervesa dels que la volem cremada abans que subjugada". Pues estos son los que están en el gobierno regional

#4.1 Menjamela Grandi, Anapurna, 25/02/2021 - 10:23

Ya lo he comentado en otra noticia. Cuando Adolf fue consciente de la inevitable derrota de la Alemania nazi proclamó que Alemania y los alemanes merecían desaparecer de la faz de la Tierra. Si caminas como un pato, comes como un pato y graznas como un pato, eres un pato. Este es el amor enfermizo que profesan los patriotas a "sus pueblos".

#4.2 Jordi Guirau, Granollers, 25/02/2021 - 12:04

Así es, "la maté porque era mía", aquella vieja justificación de los hombres despechados que consideraban que tenían derecho a matar a su pareja antes de que se fuera con otro. También había aquella otra de "o mía o de nadie". Es tal la caspa y la peste a naftalina del lazicaspaluñismo que no sé como no se espantan ellos mismos.

#3 Tom, Barcelona, 24/02/2021 - 22:10

Ya ha empezado. Igual que en Francia, las "banlieues" llenas de magrebíes de segunda generación ansiosos de armar un buen lío. Es la realidad, si fueran noruegos, también lo diría, pero es lo que hay. Todo llega, aquí también, y solo acaba de empezar.