Publicitat
Societat · 27 de Maig de 2022. 20:58h.

Nou casos de verola del mico a Catalunya

Set persones tenen vinculació amb altres casos detectats a l'Estat i dos encara estan en investigació

Nou casos de verola del mico a Catalunya

Salut ha informat que s'han detectat cinc casos més de verola del mico a Catalunya. En total, segons les autoritats sanitàries, dels nou casos confirmats a Catalunya, set tenen vinculació amb altres casos detectats a l'Estat i dos més encara estan en investigació.

A Espanya ja hi ha 98 casos de verola del mico. La Comunitat de Madrid és el territori amb més contagis: 66 confirmats i 36 sospitosos, segons xifres d'aquest divendres de la Conselleria de Sanitat.

El conseller de Salut, Josep Maria Argimon, ha assegurat, aquest divendres, que cal estar "en alerta" per la verola del mico "però no alarmats". Argimon ha recomanat a la ciutadania que es consulti amb el metge en cas que apareguin erupcions o butllofes.

Publicitat
Publicitat

9 Comentaris

Publicitat
#3 Pasaba por aqui, El zoo, 28/05/2022 - 09:49

Pocos comentarios veo... a ver cómo os las ingeniáis para echarle la culpa a la Colau y a Rufián... encima Madrid tiene más casos que Cataluña... y los negacionistas... crispetes...

#3.1 Chris, Lleida (RIP Cataluña), 28/05/2022 - 13:02

Culpa de Colau, de Rufián, del Covid,del PP, pero no de Pedro Sánchez,biba el presidente x 100pre.

También es culpa de Pablo Iglesias,que ha pasado a ser el nuevo Jimenez Losantos para los postmilenials. Más viruela de mono radiofónica

Pero lo dicho,biba Pedro Sanchez,el mejor

Ya tienes tu comentario

#3.2 Passing shot, Chez Fangue, 28/05/2022 - 13:21

No patiu, amb questió de pandèmies sempre remuntem com el Reial Madrit, comencèn anant darrera pero aviat els superem en nombre d'infectats. El Barça hauría de pendre'n nota.

#3.3 Soloesmiopinion, Tabarnia, 28/05/2022 - 17:07

De momento la UE ya ha abroncado al Gobierno español, encargado de realizar los PCR y la trazabilidad del virus, por la excesiva tardanza en entregar los resultados. Biba Hantonio!

#3.4 Capit@n España, Purgandus populus!!, 28/05/2022 - 19:30

Exactament_ LA CULPA ES DE MADRITT !!!!

#3.5 Decebut, bcn (tbn), 28/05/2022 - 22:29

Menos mal que solo pasabas por aquí.

#1 Capit@n España, Purgandus populus!!, 27/05/2022 - 23:00

"Sobretot, no hem de caure a la monofóbia"

#1.1 Cap problema, Guaxington, 28/05/2022 - 10:13

Logicament els micos, els lloros del Laporta i el Senyor de Puerto Rico no en tenen la culpa, sobre tot aqui que tenim l'antídot "ANIS DEL MONO" producte farmacèutic de qualitat fabricat a Badalona.

#1.2 Capit@n España, Purgandus populus!!, 28/05/2022 - 12:42

Si el mico es català, cap problema n'hi ha.