Publicitat
Societat · 12 de Juliol de 2014. 17:15h.

“Obama, volem votar!”

L’ANC demana al president dels EUA que doni suport a la consulta

Unes tres-centes persones han participat aquest dissabte en un acte de l’ANC a Badalona, en el qual s’ha demanat el suport del president dels EUA, Barack Obama, perquè els catalans puguin decidir en el seu futur en un referèndum.

Durant l’acte, un dels previstos amb missatges a 10 líders mundials diferents, s’ha mostrat un mural de 15x30 metres on es podia llegir "Mr. President, catalans vote, freedom 9N”.

Una de les representants de l’ANC ha agafat la paraula i ha dit que s’han adreçat a Obama perquè “és una persona molt influent, el seu paper serà decisiu, no pot ser que s’ho miri de lluny, no pot ser que digui que és una cosa interna”.  

“L’estem interpelant a ell directament, senyor Obama, votarem, volem votar, donin’s suport”, ha afegit abans de dir que el president dels EUA  “és un líder mundial indiscutible”.

Els participants, durant l’acte han cridat consignes com "indepènencia” o “que vol aquesta tropa? Un nou estat d'Europa, que vol aquesta gent? Catalunya Independent”. També han acabat amb l’himne nacional de Catalunya.

Imatge de l'acte
Publicitat
Publicitat

71 Comentaris

Publicitat
#62 Lucas Alberto Cañete, Barcelona, 15/07/2014 - 09:57

S'ha de votar, votar i tornar a votar fins que surti el que ens agrada.

#62.1 BEJOTA, BCN, 15/07/2014 - 17:06

El financer Oliver Rothschild adverteix que el projecte secessionista de Mas "no és gaire atractiu per als inversors"
Nou advertiment sobre els efectes negatius dels plans independentistes impulsats des de Catalunya.

#62.2 BEJOTA, BCN, 15/07/2014 - 17:06

...EL QUE'NS AGRADA ,A QUÍ ?

#61 Entrada de franc, Ger-Undar (Girona), 14/07/2014 - 16:27

Segons la foto sembla que en cas d'un xàfeg s'hi podrían aixoplugar tots els assistents sota la pancarta. No sembla que les multituds hagin estat massa engrescades a passejar l'Obama pels carrers- Si no tenen millors idees que vagin plegant.

#60 BEJOTA, bcn, 14/07/2014 - 13:26

OBAMA ALS TEXANS:"LA CONSTITUCIÓ NO PERMET REFERENDUMS".

OBAMA A LES 30 MIL SIGNATURES D'ANC:"CAL RESPECTAR LA CONSTITUCIÓ".

#60.1 BEJOTA, bcn, 15/07/2014 - 17:05

300 en total a Badalona...

NO COMMENTS !

#59 Pop Tops, Iznájar, 14/07/2014 - 00:56

Ohhhh Bama!!!! Ohhh Bama!!!!

Oh Bama Bamy blue oh bamy blue

Obama, Obama!!!!!


Pero que tooooooootos sois, por the holy Jesus Christ!!!!!!!!!

#58 Calimero, Barcelona, 13/07/2014 - 19:17

Se confirma! Obama llega el lunes para una reunion bilateral con Atur Más donde firmará su apoyo incondicional al "prusés". Mientrs tanto Keery se reunirá con Rajoy para exigir la libertad de cataluña. La ONU en un pleno extraordinario repfrendará el encuentro y la entrada inmediata de Cataluña!!!