Publicitat
Societat · 8 de Febrer de 2022. 20:13h.

Okupes increpen Eva Parera

"Us penseu que vindreu a casa nostra a criminalitzar els espais ocupats?"

Okupes increpen Eva Parera

La presidenta de Valents, Eva Parera, i altres membres de la formació han estat increpats aquest dimarts per part d'un grup d'okupes durant una roda de premsa, davant d'un local ocupat a Barcelona.

Una de les okupes s'ha encarat amb Eva Parera. "Us penseu que vindreu a la porta de casa nostra a dir el que us doni la gana, a criminalitzar els espais ocupats", ha manifestat. "No és casa vostra", ha replicat la líder de Valents.

Els okupes tenien pancartes preparades en contra de la formació que han tret mentre es duia a terme la roda de premsa. "Valents és un xiringuito" o "omplim els espais de vida", eren els lemes que es podien llegir als cartells.

Alguns dels okupes han assegurat durant les increpacions a Valents que tenen el suport dels veïns de la zona. Tanmateix, s'ha pogut sentir crits d'alguns dels ciutadans que resideixen al voltant del local que cridaven "a treballar, menys ximpleries".

Eva Parera ha afirmat durant la roda de premsa que "el govern municipal d'Ada Colau oblida sistemàticament el dret a la propietat privada. No li importa i no ho defensa". "El consistori té el deure de fer la vida fàcil al ciutadà i en casos d'ocupació il·legal molts veïns se senten desatesos i desemparats", ha manifestat.

Valents ha proposat que les 13 Oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC) de l'Ajuntament de Barcelona tinguin un espai especial per atendre propietaris i veïns afectats pels problemes de l'okupació il·legal. A més, ha sol·licitat que l'aplicació 'Barcelona Butxaca' incorpori un apartat especial perquè els ciutadans puguin denunciar i informar, de forma ràpida, l'administració i la policia davant de possibles intents d'okupació, per tal de poder desallotjar de manera immediata els ocupants.

Publicitat
Publicitat

37 Comentaris

Publicitat
#15 Patente de Lazy, Sin City Lazy, 09/02/2022 - 23:48

Hay que hablar claro.
OKUPA = DELINCUENTE

#14 Sergi Sergio, Barcelona, 09/02/2022 - 14:14

El partido politico que acabe con la lacra de la okupacion tiene mi voto.

#13 Juan, Badalona, 09/02/2022 - 11:10

Sudadera quicksilver 66,99€, para todo lo demás okupar

https://www.quiksilver.es/big-logo-sudadera-para-hombre-3613376577617.html?camp=cse_qs_es-es_e_google_fpi_-_all_all_-_pla_product-smart&s_kwcid=AL!5397!3!472847648621!!!u!!&ev_chn=shop&ef_id=CjwKCAiA6Y2QBhAtEiwAGHybPUNKt5PbCFOOveZdRFJffNDwsMuFEhHOy2VnByLtmlt1u-PNpY0aoRoCZmsQAvD_BwE:G:s&adlsid=

#12 pepe, andorra, 09/02/2022 - 10:56

el estado usando ocupas para meter miedo a los pringaos. Pero no son ocupas, son las fuerzas del estado, fijaos q siempre son selectivos, solo en ciudades y buenos lugares, pueblos abandonados no iran, no, no cultivaran la tierra ni cuidaran ganado, no.....Pq no son ocupas, son la wagner del estado en sus políticas de sembrar el terror.

#12.1 Sergi Sergio, Barcelona, 09/02/2022 - 14:13

Hombre, ahi tendrian que trabajar, tendrian que currar de lo lindo y el lobby okupa esta lleno de vagos y gandules.

#12.2 pepe, andorra, 09/02/2022 - 14:32

q sepas q muchas inmobiliarias usan a los ocupas para conseguir locales estupendos a precios de risa. Es una mafia en la q los políticos, vasallos del señor feudal, sacan tajada, por una parte, fastidian la propiedad privada, q es lo q le gusta a un totalitario y por otra, sus empresas, obtienen beneficios de esos pisos q compran por cuatro chavos.

#11 pasaba por aqui, Santa Coloma de Gramenet, 09/02/2022 - 10:29

Yo pensaba que ést@s de Valents venían a protestar contra la especulación, los abusos del sistema bancario y a reclamar la utilización de espacios en desuso para actividades para la gente del barrio...

#11.1 pepe, andorra, 09/02/2022 - 14:13

la especulación es gracias a las regulaciones del Estado, los bancos son concesiones como las tenencias en la edad media, a los amigotes del régimen, ves tu a pedir una licencia y veras y lo de utilizar espacios púbicos para bla,bla, es la misma cantinela ambigua de toda la vida en las dictaduras de cualquier signo. El algoritmo del poder estatal.

#11.2 pepe, Andorra, 09/02/2022 - 14:14

lo bueno es q el algoritmo palmero del poder ya se va destapando......