Publicitat
Societat · 12 de Juny de 2019. 19:37h.

Òmnium adverteix que "ho tornarem a fer"

Unes 300 persones segueixen l'al·legat final de Cuixart

Òmnium adverteix que "ho tornarem a fer"

Unes 300 persones s’han concentrat davant les portes del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, a prop de l’Arc de Triomf, per escoltar els al·legats dels líders independentistes empresonats al Tribunal Suprem. Òmnium Cultural ha instal·lat una pantalla gegant al Passeig Lluís Companys de Barcelona per seguir l’última sessió del judici del procés.

2435-maragall.jpg

Després que el president de l’entitat independentista, Jordi Cuixart, hagi finalitzat la seva intervenció al Suprem, les persones concentrades han exhibit una pancarta on es podia llegir “manifestar-nos, expressar, mobilitzar-nos, votar, ho tornarem a fer”. Entre els assistents a l’acte, hi era l'alcaldable d'ERC a Barcelona, Ernest Maragall, i la fins ara regidora de la CUP, Eulàlia Reguant.

Òmnium ha repetit aquesta acció a ciutats com Barcelona, Tarragona, Lleida, Girona i més capitals de comarca. L’entitat ja va instal·lar una pantalla gegant per seguir les declaracions de Jordi Cuixart, i de l'expresident de l'ANC, Jordi Sánchez, al febrer, quan van intervenir per primera vegada al Tribunal Suprem.

70675-pancarta.jpg

Publicitat
Publicitat

20 Comentaris

Publicitat
#15 Francesc Caixa, Bcn, 13/06/2019 - 10:22

No en tingueu cap dubte,espanyolots!!!!

#15.1 Imsomnium Pseudo-Cultural, bbcn, 13/06/2019 - 12:47

Sou un grapat de FATXES

#15.2 Francesc Caixa, Bcn, 13/06/2019 - 13:47

Els espanyolots sou uns bons mestres!!!!!

#15.3 Cesc, Barcelona, 13/06/2019 - 19:46

I vostè com a bon espanyol bé que ho sap

#14 Pan con tomate y jamón Ibérico, II*II Catalanismo secta destructiva, 13/06/2019 - 09:43

"ho tornarem a fer"

¿Pero... antes o después de que salga de la carcel el zumbao de vuestro jefe...?

La esquizofrenia paranoide es una enfermedad que se caracteriza por el predominio de ideas delirantes y alucinaciones, con lesiones graves a uno mismo y a los demás...

#13 catafracto, Barcelona , 12/06/2019 - 21:46

300 zumbados sin mejor cosa en qué pasar el rato.
PATÉTICO

#13.1 recordad 6 y 7 septiembre, Barcelona, 13/06/2019 - 08:23

tot un poble, literalmente

https://es.wikipedia.org/wik i/Palau_Sator

#12 Robertwalser74, Barcelona, 12/06/2019 - 21:21

Algú ha fet alguna estadística sobre la mitjana d'edat d'aquestes 300 ànimes? Ho tornaren a intentar, sí. Al 2319 per no perdre el costum de liar-la cada 300 anys. Endavant, nano! A veure si aleshores aconseguim superar la fita dels 8 segons.

#11 Carlos Gomez, bestia amb forma humana, 12/06/2019 - 20:56

Nens i nenes : recordeu que juliol, agost, la primera quinzena de setembre, i la segona depenent de la metereologia, son inhabils a efectes insurrectes. Seguiu el tradicional i assenyat exemple de la familia Cardus i la senyora Rahola

TV3 ja os anira tenit al corrent del programa de festes, peregrinatges i excursions grogues del nou full de ruta