Publicitat
Societat · 30 de Maig de 2011. 09:23h.

Operació neteja, segons Puig

Cops de porra contra gent asseguda a terra

Un del vídeos que corre per Youtube sobre l'actuació dels Mossos de divendres passat a Plaça Catalunya denuncia l'operació de neteja que va fer la policía de Catalunya amb els indignats.

En el vídeo es pot veure com els cossos dels Mossos d'Esquadra colpegen amb les porres gent que està asseguda al mig de la carretera i talla el pas als camions del servei de neteja.

En un moment del vídeo, un dels retinguts pels Mossos crida "¡socorro! ¡que alguien me ayude!". També es pot veure com una noia plora i s'abraça al seu company al veure's en mig dels incidents entre indignats i Mossos.

En el vídeo tambe apareixen ferits per l'actuació policial i un dels indignats recrimina un Mosso per haver pegat "un home. Quants anys tenia? Que podria ser el teu pare, tio! Quina vergona! No tens vergonya!". També apareix gent que demana abraçades als Mossos.

Un moment del vídeo
Publicitat
Publicitat

27 Comentaris

Publicitat
#17 Carles, Barcelona, 31/05/2011 - 13:08

Felip Puig va dirigir una actuació desproporcionada.

#16 Lluís, Barcelona, 31/05/2011 - 12:56

I on és el dret dels indignats a expressar pacíficament les seves reivindicacions?!

#15 JM, Barcelona, 30/05/2011 - 22:47

Los Mossos se equivocaron.
Tenían que haber actuado en formación romana.
Lo penoso de este circo es la nube de fotógrafos a escasos 3 metros. Eso no se ve en ninguna parte del mundo.
Deberían cerrar la zona al actuar.
Este circo no es admisible en una democracia. Que esta gentuza grite en su casa

#14 Bacus, Sort, 30/05/2011 - 19:53

Això es molt greu. Aquest atac a la llibertat de la gent te un to extranyament feixista.

#14.1 Trigèmin, Per llogar-hi cadires!, 30/05/2011 - 22:23

I aquesta dèria que tens tu per justificar actituds anticatalanistes per part dels "indignaos" té un cert regust surrealista.

#14.2 Bacus, Sort, 30/05/2011 - 23:24

La gent te dret a dir la seva, no tothom es independentista, sinó ja no ens caldria parlar mes. No obstant estic d'acord amb que hi ha molt okupa, porrero i reventador però els catalans sempre hem tingut merder a fora i a dins, només cal separar el gra de la palla.

#13 jajajaaaaa, barcelona, 30/05/2011 - 17:33

Això és l´´ inici de la segona MONARQUIA CATALANUFA NEOCON-VERGENT, la primer Jordi Pujol alias Banca Catalana i ara Artur Mas el Manstissores..i espera´t perque Superpuig vol fer carrera