Publicitat
Societat · 27 de Març de 2014. 15:30h.

Ous contra els Mossos

La manifestació d'estudiants acaba amb a pedrades

Unes 1.500 persones s’han manifestat aquest migdia pel centre de la ciutat en contra de les retallades en educació. Durant el transcurs de la marxa, un grup reduït d’estudiants ha tirat ous i ha fet pintades en algunes de les entitats bancàries que s’han trobat pel camí. Durant el recorregut els estudiants han cridat consignes com “Si no se nos escucha, lucha, lucha, lucha” o “Jo retallaria la monarquia”.

La marxa s’ha aturat a la Prefectura de la Policia Nacional a la Via Laietana. En aquest punt, custodiat pels Mossos d’Esquadra, els estudiants han llançat ous, pedres i fins i tot un con contra les furgonetes dels agents. La manifestació ha acabat a la plaça de Sant Jaume. En previsió, la Generalitat estava protegida pels Mossos d’Esquadra als qui se’ls ha llançat, ous, alguna ampolla i fins i tot pedres.

En aquesta segona jornada de vaga, els estudiants han protestat contra les pujades de les taxes, la reducció de les beques, la manca de places i la degradació de la Formació Professional. Durant el recorregut els estudiants han cridat consignes anticapitalistes.

Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#9 9, d, 27/03/2014 - 23:39

ous contra els mossos?... òstiliMas, nano, quina oportunitat de muntar una polleria al Mercat de Santa Catarina, sobretot ells, que tenen tants pocs ous i tantes hores lliures...

#8 ramon, barcelona-c, 27/03/2014 - 19:17

Els estudiante farian bé d'escollir els objectius de forma Intel.ligent i podrían reclamar en el lloc apropiat. Que llegeixin un editorial de la Vanguardia sobre el rescat de les autopistes de Madrid ,aviam,si hp entenem !!

#7 mas datos, para recortar si que hay, 27/03/2014 - 18:25

El numero de políticos y sus sueldos

En Alemania doble de población y la mitad de políticos.

Beguerias no gracias, mas políticos no gracias. quitar tu para poner yo , no gracias

Que no te engañen. Mas trabajo y menos subvenciones (salvo para crear empresa)

#6 6, v, 27/03/2014 - 17:40

els mossos uniformats de paisà han llençat pedres contra els mossos uniformats d'uniforme?... em costa de creure, tu.

#6.1 4, k, 27/03/2014 - 18:14

Nano, hauràs de menjar moooooltes sopes si vols imitar-me. Qué n'ets de passerell!

#6.2 8, z, 27/03/2014 - 20:52

Nano, no fotis que els mossos fabriqueu sopes a les hores lliures?... ah, és clar, que en teniu moltes... de sopes no, ruc, d'hores lliures.

#6.3 9, d, 27/03/2014 - 22:25

6 i 8, tu qui ets, la Núria de Reus o la Francina. És que tans àlies, per un sol discurs ja cansa...

#6.4 7, f, 27/03/2014 - 23:35

6, 9, 8 i 4, el Cap de Sala t'ordena retirar-te. T'han descobert. Repeteixo, torna immediatament cap a la Central que et farem un altre DNI català.

#6.5 10, u, 28/03/2014 - 13:40

Ha ha ha, que n'ets d'ignorant. Has volgut anar de llest i has ficat ben bé la pota. El Cap de Sala no té potestat per ordenar res, en tot cas ho fa el comanament que té al costat. Apa, estudia't una mica més l'organigrama i a les proximes oposicions ho tornes a provar.

#6.6 7, f, 29/03/2014 - 13:40

6, 9, 8, 4, i 10, ha ha ha ha, el "comanament" (sic analfabet), repeteixo, el "comanament" analfabet t'ordena retirar-te. T'han descobert. Torna immediatament cap a la Central que et farem un altre DNI català (aquest cop procurarem que no hi hagi faltes, cosa difícil, tractant-se de Mossos).

#6.7 11, z, 29/03/2014 - 15:38

Això és l'única cosa que pots replicar? Au au, corre maco, que a Plaça Catalunya ja t'esperen. No t'oblidis de carregar-te la motxiila de pedres i del palestí per tapar-te la cara. I recorda, de tant en tant estudia't el temari, que l'organigrama el pregunten.

#5 Google, bcn, 27/03/2014 - 17:26

Es su manera de expresarse. No ahoguemos su creatividad.