Publicitat
Societat · 9 de Març de 2019. 14:00h.

Ous contra Vox a Cornellà

Amb la presència del diputat de la CUP Vidal Aragonès

Un grup d'una cinquantena d'independentistes, entre els quals hi havia el diputat de la CUP Vidal Aragonés; ha tirat ous contra simpatitzants de Vox, que aquest dissabte ha instal·lat una carpa a Cornellà de Llobregat.

Els independentistes han xiulat als membres de Vox, els hi han fet una casserolada i els hi han cridat consignes com "fora feixistes dels nostres barris", "feixista, recorda que ets una merda" i "Vox no és democràcia, és feixisme".

El Mossos d'Esquadra han hagut de fer un cordó policial per separar els independentistes dels simpatitzants de la formació que lidera Santiago Abascal. A banda de l'acte a Cornellà, avui el partit també ha instal·lat carpes a Terrassa i a Barcelona i, d'altra banda, ha organitzat un acte de presentació a la demarcació gironina de Salt.

49591-mosso.jpg

Publicitat

13 Comentaris

Publicitat
#14 Pepeluis, Ponent, 11/03/2019 - 08:13

CARAI... ELS ULTRAS ADORADORS DE HITLER SENSE CAPUTXES, CUTTERS I DE NIT SON DE GOMINOLA.

#12 Pepet, Sabadell, 10/03/2019 - 09:54

És una manera de fer propaganda gratuïta a VOX.

#11 lepero, Barcelona/Tabarnia, 09/03/2019 - 23:01

Estos tractorianos se han empeñado en que Vox arrase.

#11.1 Soloesmiopinion, Tabarnia, 10/03/2019 - 10:41

De dónde no hay no se puede sacar. Pedirle a un indepepodemita que razone, y que entienda que con estas acciones favorecen al "enemigo", es pedirle peras al olmo. Su fondo violento e intransigente se impone a sus neuronas

#10 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 09/03/2019 - 22:05

Cada vez es más claro que el separatismo es abiertamente fascista.

#8 Ester, Cornellà de Llobregat, 09/03/2019 - 17:27

Notícia erronea. No hemos sido 50 independentistas. Sólo 50 personas de principios.
La verdad es que no ha salido el tema independentismo en las sos horas que he estado allí. Los temas clamados han sido principalmente el derecho al libre aborto, defensa de las lenguas como la galega, eukera y catalana, la igualdad, memoria histórica,....

#8.1 Uno que os lee, Al sur de Waterloo, 09/03/2019 - 19:23

Afirma que Uds. son personas de principios. Permita pues que le pregunte: ¿que principio demostraban al tirar huevos al oponente político?¿La ley de la gravedad, la aceleración de los cuerpos? Yo estoy en contra de lo que defiende Vox pero prefiero usar argumentos a huevos o escupitajos (otro clásico gudari).

#8.2 soloesmiopinon, Tabarnia, 09/03/2019 - 19:38

¿Tus principios consisten en agredir a quien piensa diferente? Pues bonita democracia nos iba a quedar si mandasen "los tuyos", que si no eres indepe entonces serás de Podemos vista tu "tolerancia" y "respeto a la libertad de expresión".

#8.3 Pan con tomate y jamón Ibérico, II*II Ni de coña…, 09/03/2019 - 19:41

Pues eso... 50 bolivarianos bananeros intolerantes... ¡Ah! y en la relación de agravios te olvidas lo del heteropatriarcado machirulo... imperdonable olvido.

#8.4 Tetecohete, Barcelona, 09/03/2019 - 21:13

Pues nenita yo soy de vox y no voy donde van los perros flautas ha censurar ideologias. Asi que neni en nuestra proxima reunion te espero porque me veras de enfrente y sin miedo. A por los izquierdosos oe a por los izquierdosos oeoeoe

#8.5 Josep, Lleida, 11/03/2019 - 08:22

Ester, lo que heu fet, es un acte de VIOLENCIA contre els que no pensen com vosaltres. Qui no te els vostres " ideals " és un feixista, masclista i un munt de coses que acaben amb "ista". Quan feu algun muntatge, algu us tira ous ?? Us insulta ??, Suposo que no. Al final, nomes sou uns dictadorets.

#8.6 ORIOL, BARCELONA, 11/03/2019 - 21:38

y no os dais cuenta de la cantidad de gente que vamos a votar a Vox solo para fastidiaros a vosotros que estais viviendo de las subvenciones de los ayuntamientos y no dais un palo al agua? sois un estorbo para la sociedad