Publicitat

Els Mossos també van ser agredits

Pacífics?

Un dels manifestants dóna un cop a un Mosso

Els Mossos d'Esquadra, que van repartir cops de porra durant l'actuació de neteja de la Plaça Catalunya on s'han instal·lat els indignats, també van ser agredits per aquest col·lectiu, com es pot veure en les imatges a les quals ha tingut accès e-notícies.

En una d'elles es veu com un dels manifestants li dóna un cop al cap a un Mosso d'Esquadra. En l'altra es veu com el mateix individu agafa el cap del policia mentre aquest intenta aturar un altre manifestant.

A més, el conseller d'Interior, Felip Puig, ha denunciat que "tenim un Mosso amb els quatre dits de la mà trencats; un altre amb el menisc trencat; un altre amb les cervicals luxades perquè li van tirar una bombona d'aigua de deu litres".

En declaracions a Rac1, el conseller ha lamentat que "tot això no surt a les imatges".

Publicitat
Publicitat

66 Comentaris

Publicitat
#45 Núria Riera, Barcelona, 01/06/2011 - 16:25

Agressió? En el video #31

es veu com el noi de la imatge actua pacíficament tot i rebre cops i empentes per part dels Mossos. No intenteu fer-nos creure una altra realitat.
Coneixem la realitat, la vivim, la sentim.
DE QUÈ TENIU POR, UN NOU HORITZÓ ES POSSIBLE.

#44 pol, Barcelona, 31/05/2011 - 18:59

El següent vídeo situa les imatges en el seu context real, la resistència era pacífica i els mossos impotents van haver d'emprar la brutalitat.

http://www.youtube.com/watch?v=gg_tDPkP8fw

S'està demostrant que el poder rau en l'acció concertada.

La majoria silenciosa no és res.

#43 victor, barcelona, 31/05/2011 - 15:37

- Pequé els hi tapeu la cara?. Son menors? Als videos es veu les cares dels Mossos de ben aprop. Veient aixó, dono tot el meu suport als Mossos. Quines imatges més ens han "censurat" els mitjans de comunicació per tal de tenir una opinió sesgada?

#43.1 Marc, Barcelona, 31/05/2011 - 16:08

Si cliques l'enllaç "imatges" que apareix enmig del text encara surten dues imatges no censurades. Si han sigut censurades ha sigut a petició dels fotografiats. Els Mossos? Què vols censurar si semblen "Darth Vader"! Abans d'escriure pensa una mica, només una mica.

#43.2 Filipe Cabeleira, Barcelona, 31/05/2011 - 23:47

http://indignatsdelanoguera.bl ogspot.com/2011/05/carta-anoni ma-dun-mosso-desquadra.html?sp ref=fb

#42 Sebastià, Barcelona, 31/05/2011 - 13:49

Tot el meu suport als Mossos d'Esquadra. Espero que Felip Puig els defensi i els atorgui tot el poder necessari per fer complir la Llei a aquest gran país nostre que és Catalunya. Era vergonyós veure al Saura més a favor dels okupes que de la policia.
Visca Catalunya Lliure!

#42.1 Filipe Cabeleira, Barcelona, 31/05/2011 - 23:30

Sebastià, Victor, donde estabais en la mañana del 27 de Mayo? No hacen falta muchas respuestas a este tipo de discursos ignorantes, suerte que la gran mayoría de la gente es tan inteligente como para ver que se trata de una manipulacion de la verdad, y bastante mala, por cierto.

#41 Manuel Mira, Barcelona, 31/05/2011 - 13:26

Yo estube en la plaza. Los mossos usaron toda su fuerza (física y logistica) para apartar literalmente a los manifestantes de la plaza, usando todos sus medios. Pelotazos, porrazos, intimidacion con sus coches, etc. Que haces si un poli te coge del pelo y te arrastra 3 metros? intentas defenterte.