Publicitat
Societat · 19 de Novembre de 2014. 10:19h.

“Pagar-li a Monago el follar em sembla increïble”

Agustí Colomines afirma que també Alfonso Guerra viatjava “a Itàlia” per mantenir relacions sexuals

L’exdirector de la Fundació CatDem i professor d’Història, Agustí Colomines, ha afirmat al programa La Rambla de Barcelona Televisió que “això de pagar-li a Monago el viatge a les Canàries per anar a follar em sembla increïble!”.

Colomines ha fet aquestes declaracions fent referència als polèmics desplaçaments del president d’Extremadura a les Illes Canàries. També ha afegit que “el primer que ho feia era Alfonso Guerra que agafava un avió per anar a Itàlia”.

L’historiador ha reconegut que “per primer cop estic d’acord amb la senyora Rosa Díez”, que va afirmar que la mesura del Govern espanyol era com combatre una infecció generalitzada de l’organisme amb una aspirina. “Què vol dir no saber per què serveixen els viatges? que estem en estat de guerra? vull saber on va un diputat. Discrets, per què? com si anéssim a la ‘Casita blanca’”, ha sentenciat.

Agustí Colomines
Publicitat
Publicitat

31 Comentaris

Publicitat
#21 Lo sàtir del Poble Sec, Barcelona, 20/11/2014 - 22:15

"Follar"? En català es diu CARDAR

#19 Carlos, Barcelona, 19/11/2014 - 20:50

Hay que tener cara que el responsable de la Fundación Trias Fargas (CIU) y cobrador del dinero del Palau venga a dar lecciones. Como decimos en Cataluña - Per allogar-hi cadires !!

#19.1 el noi, girona, 21/11/2014 - 12:35

aixís segon tu que em de fer perdonarlos a tots?? doncs no!!! en pujol al talego pero en monago que pagui i que la dona el deixi per putero!! VISCA CATALUNYA LLIURE!!

#18 Decat, decat, 19/11/2014 - 20:48

Agustí, on eres el dia que papito Pujol va anunciar que s'havia passat 34 anys follant tots els catalans? Un per un!

#17 rosa, barcelona, 19/11/2014 - 15:53

Va Agustí, que jo t'he vist dinant manta vegades gratis al restaurant les Set Portes de Barcelona.

#17.1 telamarinera, Vilanova, 19/11/2014 - 16:29

Estoy de acuerdo.
Nosotros sólo pagamos la autopista hasta Tordera.

#15 pepel, argeles, 19/11/2014 - 14:45

Estic xocat !!
Tots els espanyolets defensant en Monago i atacant el missatger... que poques neurones.... hem de marxar ja !

#15.1 despertaferro, l´h, 19/11/2014 - 15:47

No tio no te enteras de nada Monago tiene que dimitir porque tiene que dar ejemplo lo que estamos hasta los.... que desde aqui se den lecciones de etica y honrradez desde la cienaga de los pujol