Publicitat
Societat · 3 de Juliol de 2021. 10:56h.

Pancarta contra els indultats a Lleida

Apareixen passos de vianants pintats amb la bandera espanyola

Pancarta contra els indultats a Lleida

Pancarta penjada al mercat de Lleida

La ciutat de Lleida s'ha llevat avui amb un aspecte diferent. Una pancarta ha estat penjada al mercat del municipi en protesta als indults, "ni oblit ni perdó colpistes a presó", deia el cartell. A més alguns passos de vianants han estat pintats amb la bandera espanyola a diversos punts de la ciutat.

La pancarta ha estat retirada aquest matí per la policia local de Lleida. Pel que fa a les pintades als passos de vianants es desconeix si es tracta també d'una protesta o, més aviat, una celebració per la classificació de la selecció espanyola de futbol, ahir, a les semifinals de l'Eurocopa.e6edb122-3ba8-46e9-84be-802c4c3dbc53.jpg
Les primeres reaccions al "nou aspecte" de la ciutat no han trigat a arribar a través de Twitter. Vox Lleida agraïa "aquesta bonica manera de començar el dia. Visca Espanya!", publicava el compte oficial del partit a la ciutat catalana.

Publicitat
Publicitat

35 Comentaris

Publicitat
#20 Sergi, BCN, 04/07/2021 - 14:24

Records al ex cap VOX Lleida

#19 Tabarnés puro, Barcino, 04/07/2021 - 08:08

Y hay que empezar a reclamar también la rotulación pública en español. Somos ciudadanos, tenemos derechos y encima pagamos una barbaridad de impuestos: ¡EN ESPAÑOL!

#18 Marquesa del Procés Sagrat, Santa Moguda Perpètua, 03/07/2021 - 23:08

La bandera espanyola?? Als nostres carrers?? Però què és això?? On anirem a parar??
Pasqual, porta'm les meves sals, que em desmaio!!

#17 Ciudadano Sinmitos, Barcelona, 03/07/2021 - 20:28

En algunos barrios de Barcelona los de CUP pintan esteladas y los de Vox banderas de España. Esto está condenado y multado por las Ordenanzas Municipales ¡El espacio público es todos los ciudadanos!

#16 Joanet, Bcn, 03/07/2021 - 20:09

Conxita de Riudecols 8.4
No hauràs vist cap pancarta tant indecent com aquestes penjades en ajuntaments i llocs oficials, per part dels que només volen decidir pacífica i democràticament el seu futur.
Els llaços grocs només denuncien la brutal repressió dels que tenen al seu costat l'exèrcit, la policia i els jutge, tot el poder.

#16.1 Conxita de Riudecols , Riudecols , 03/07/2021 - 20:46

Tal i com a tu et sembla indecent aquesta pancarta a molts de nosaltres tb ens ho sembla la que penja de Palau, per dir-ne una pq la neutralitat de les institucions ha de ser sagrada.

#16.2 Conxita de Riudecols, Riudecols, 03/07/2021 - 20:49

Sé que et costa d'entendre però és així, i aquesta és la raó per la que no ens entendrem mai. La llei és per a tots i no ha d'estar subjecte a ideologies, i menys del govern de torn.

#16.3 Joanet, Bcn, 03/07/2021 - 23:33

Conxita de Riudecols, aquesta pancarta és indecent no tan sols pel contingut sinó perquè tots sabem que qui l'enarbola són feixistes.
En canvi, els dels llaços grocs, són els que sempre els feixistes han perseguit amb sanya, durant la guerra civil, durant el franquisme i actualment amb brutal repressió.

#16.5 Conxita de Riudecols , Riudecols , 04/07/2021 - 14:59

A veure Joanet, han fet bé de treure-la pq els espais públics (places, mercats, etc) són de TOTS però el que no pot ser és que unes les treguin i les altres no. Als espais públics no hi ha d'haver res, qui vulgui que la pengi a casa seva.