Publicitat
Societat · 10 de Març de 2020. 16:32h.

Pànic pel coronavirus

La gent acapara menjar en algunes comunitats autònomes

Pànic pel coronavirus

La crisi del coronavirus està provocant una gran preocupació a la ciutadania, que, en alguns casos ja han anat als supermercats a omplir el carret de la compra davant les previsions d'expansió del patogen i les mesures de confinament imposades en alguns indrets. En alguns supermercats de la Rioja i a la Comunitat de Madrid s'han esgotat productes frescos, ous, carn, arròs i productes en conserva després que ambdues comunitats anunciessin la suspensió de les classes a escoles i universitats durant quinze dies.

whatsapp-image-2020-03-10-at-15.41.43.jpeg

Els lineals de productes d'higiene, com ara sabons de mans, gel, bolquers, paper higiènic, d'alimentació infantil, làctics, així com fruites, verdures, carns i peixos, apareixien pràcticament buits en moltes de les superfícies comercials. El canvi de tendència no només s'ha notat en les comunitats autònomes que han decretat el tancament de centres educatius i activitats esportives, a Catalunya resulta pràcticament impossible trobar en supermercats i farmàcies productes com alcohol o desinfectant de mans així com productes esterilitzants.

whatsapp-image-2020-03-10-at-15.41.43-1.jpeg

Diversos supermercats han esgotat les existències de productes de primera necessitat -com mostren les imatges- després de l'anunci del tancament d'escoles i universitats i les previsions de mesures més dràstiques encaminades a contenir l'expansió del patogen Covid-19. Tant l'afluència de clients com les cues per pagar a les caixes són més llargues del que és habitual i aquesta tendència s'està fent extensiva a altres indrets de la geografia espanyola.

estanteria.jpg

El Departament de Salut del País Basc també ha suspès l'activitat en tots els centres educatius de Vitòria, un dels principals focus de propagació del coronavirus, durant els propers 14 dies. L'Ajuntament de Barcelona va decidir aquest dilluns tancar preventivament una escola bressol municipal, en detectar-se aquest cap de setmana que una treballadora del centre ha donat positiu en la prova del coronavirus.

Publicitat
Publicitat

10 Comentaris

Publicitat
#6 Capit@n España, El koiné solo o con leche?, 11/03/2020 - 09:35

A Catalunya ja tenim dues pandèmies: El Coronavirus 2019 i la febre groga 2012. La segona es més perillosa perque està convertint en zombies al 40% dels catalans. Tot el Govern de la Generalitat i bona part del Parlament de Catalunya estan infectats !!!! Socorrs...Mayday , Mayday !!!!!

#5 recordad6y7septiembre, Barcelona is not Catalonia. Fuera colonos catalanes de Barcelona. Cataluña nos roba miles millones, 11/03/2020 - 08:12

de momento la casta (alcaldesa, regidores y gerentes) del Ajuntament de Barcelona ha huido en tropel a sus casitas mientras dejan a los trabajadores municipales a su suerte, sin más medidas preventivas que una notita diciendo que se laven bien las manitas

este es el nivel de los politicuchos que tenemos por estos lares, igualito que Japón

#4 Ojotuerto, Calafell.tab, 10/03/2020 - 23:32

La gente no se fìa de los mandarines locales. Han mentido, el gobierno vasco y todas las autonomìas después. Se fìa de la Generalitat????. El problema del CoronaVirus son las camas UCI (públicas) y esa se las van a quedar las élites. Cerraron escuelas con la tonterìa del prusses y los envìan la escola pública al salón ensañament. No se fìe d

#4.1 Dado Esteller, Badalona, 11/03/2020 - 06:03

Eso siempre lo he pensado cuando la gente defendía a capa y espada a Pablo Manuel, Irene, Iñigo, Pablo Echenique, Kichi, Teresa Rodríguez, etc... que ellos no eran casta...pero favor con favor se paga.
Aún recuerdo aquel día que un dirigente de izquierdas le dió un amago de infarto como le atendieron, ni triage ni nada: el primero.
Igual hubier

#4.2 Dado Esteller, Badalona, 11/03/2020 - 06:05

actuado con uno de centro o de derechas.
Ellos dicen que aman al pueblo, de todos los colores y solo se aman ellos y los de su tribu, porque parecen sectas en que hay que amar y churrepetear por todo el cuerpo a la lideresa suprema o al líder supremo. Sin ascos. Y mejor con piercing en la lengua.
Siento ser crudo pero así lo visualizó yo.

#3 Bollycao, Samarkanda, 10/03/2020 - 19:32

Torra está preocupado por la posible carestía de plátanos

#2 De-MAS-Cràzya, Barcelona, capital de Lemmings Land, 10/03/2020 - 18:30

Aixó té res a veure amb el Coronavirus, aixó és culpa de Podemos. Ja tenim els supermercats com a Veneçuela, LOL.