Publicitat
Societat · 29 de Març de 2012. 11:44h.

Picabaralla amb un martell

Un noia que portava l'eina a la mà qualifica sindicalistes i Mossos de "fills de puta"

Una noia, que portaba un martell a la mà, s'ha encarat amb un piquet davant les portes d'El Corte Inglés després de topar amb ell.  La gent del voltant ha demanat als Mossos, que custodiaven l'entrada del centre comercial, que s'apropessin perquè la noia estava fora de si.

La noia també s'ha encarat amb els Mossos amb el martell a la mà i els hi ha retret que custodiessin l'entrada i ha reclamat la mateixa protecció per a ella perquè, segons ha denunciat, uns piquets li han destrossat el bar i el seu fill ha acabat amb el cap obert. "Sou tots un fills de puta", ha dit ella abans de marxar.

La noia amb el martell davant els sindicalistes
Publicitat
Publicitat

13 Comentaris

Publicitat
#11 Robert, Cambrils, 29/03/2012 - 20:09

Una colona torrada muntant l'espectacle.

Colons go home!

#10 LOLA, BARCELONA, 29/03/2012 - 17:33

Els immigrants que creuen que catalunya els maltracta podrien tornar al seu pais...

#9 LOLA, BARCELONA, 29/03/2012 - 17:29

Aquests indignats son fascistes vestits de progres que no respecten als altres i vetllen perls interessos d'uns sindicats corruptes i unes ajudes y subvencionas que no es mereixen...

#8 PROU retalldes, Barcelona, 29/03/2012 - 16:19

doncs em puc creure aquesta dona, burros en hi ha totes parts, els mossos en lloc de protegir una cadena que, suposadament han coaccionat els teus treballadors perquè no fessin vaga haurien de protegir als petits comerciants i els DEP de treball hauria d'investigar de veritat les coaccions als treb

#8.1 LOLA, BARCELONA, 29/03/2012 - 17:31

Ja protegeixen als petits comerciants, però no poden estar qustodiant la porta de cadascún d'ells!!!! aquests "indignats" son mes fascistes que en franco!!!

#8.2 pro retallades, barcelona, 29/03/2012 - 21:22

Però fes el favor de respondré per que el Departament de Treball que té és qui ho fer ha ignorat les denuncies interposades ha inspecció de treball contra cert grup Francés insta.lat a Catalunya
que recomana anar a treballar, on estava l'inspeccio de treball, a la lluna con el conseller de trebal

#7 Bud, Barcelona, 29/03/2012 - 14:42

Doncs jo estic amb aquesta dona.
Si em destrossen el negoci i m'agredeixen, jo m'hi torno, però què s'han pensat?
Però es clar ,aquí l'autodefensa sembla que sigui un delicte, sinó que li diguin al Tous.
Això a USA ho tenen molt clar el dret llegítim a l'autodefensa i no els tremola la mà.