Publicitat
Societat · 8 de Març de 2012. 12:30h.

Picabaralla per la immersió

Confusió per un cartell que demanava "polacos, en cristiano"

Activistes de Cat i Gat han posat un cartell irònic a l'advocat de les tres famílies demandants, Ángel Escolano, amb el missatge "polacos, en cristiano coño". Una dona ha cregut que es tractava d'un missatge contra la immersió lingüística i ha trencat el cartell. Després de creuar unes paraules, la dona ha marxat per la Via Laietana sense que l'incident anés més enllà.

El cartell trencat
Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#5 Libre, Barcelona, 08/03/2012 - 13:38

Ya que nadie escribe carteles así, los catalanistas se los tienen que inventar para ver sus prejuicios confirmados en su mundo imaginado.
El franquismo prohibió el catalán en la educación y el catalanismo el español. Y aquí y hoy son los catalanistas los totalitarios, los pasados de vueltas.

#5.1 jan, bcn, 08/03/2012 - 13:56

esq l'español l'heu importat vosaltres. per què el meu fill català ha d'estudiar en la vostra llengua tercermundista? si no us agrada el nostre pais foteu el camp, ancha es castilla i alla podeu estudiar en tan español com vulgueu

#5.2 Libre, Barcelona, 08/03/2012 - 14:09

jan, a tu hijo le será útil en la vida saber español. El problema lo tendrá quitándose de la cabeza los prejuicios que un padre como tú le habrá metido. Le será más útil, más provechoso, más enriquecedor saber español que tenerte a ti como padre. Seguro.

#5.3 jan, bcn, 08/03/2012 - 15:15

prejuicios? prejudicis els teus contra els catalans. que t'empatolles. no m'has de donar lliçons de res, prefereixo mil cops parlar anglès o francès que español. Us coneixem massa. En tot cas ho haig de decidir jo quina llengua estrangera vull q aprenguin els meus fills, no tu ni mil com tu.

#4 Quim, Barcelona, 08/03/2012 - 13:37

Quan comencen a agredir altres persones de la seva pròpia corda és quan es fa més palès el tarannà totalitari i fanàtic d'alguns d'ells.

#4.1 Miquel Ferrer, Barcelona, 09/03/2012 - 08:36

No he llegit res de cap agressió...
Ai quim quim, el teu complexe d'inferioritat t'obnubila el pensament...

#2 Iñigo, Salou, 08/03/2012 - 12:52

Los nazis ponian JUDE

#2.1 Miquel Ferrer, Barcelona, 09/03/2012 - 09:08

Tu sabras el que posaveu...

#1 Xipolleig, Barcelona, 08/03/2012 - 12:51

Ens ho hem de prendre menys dramàticament, quan hi ah autèntics drames personals per altres temes,però és evident que els grupets parafeixistes, com els de la Discordia,estan intentant trencar la normalitat de la convivència.
No els importa la convivència,la volen dinamitar.

#1.1 Joan, Bcn, 08/03/2012 - 13:02

Viendo las imagenes todavia no entiendes quien es el parafascista?

#1.2 iñigo, Salou, 08/03/2012 - 13:08

Los parafascistas están en muchas partes, pero los subvencionados en Odium cultural