Publicitat
Societat · 8 de Març de 2019. 13:17h.

Piquets de la CNT fan tancar botigues

També empaperen i pinten aparadors

Piquets de la CNT fan tancar botigues

Un grup d'unes trenta dones del sindicat de la Confederació Nacional del Treball (CNT) han fet piquets per diferents comerços del centre de Barcelona durant la vaga general coincidint amb el 8 de març, Dia Internacional de la Dona.

Les joves han empaperat i fet pintades a botigues de roba i de menjar com el McDonald's, on han pintat "menjar escombraria, contractes de merda" a la persiana quan empleats de la botiga ha tancat al pas del grup.

Els piquets de la CNT han portat a terme accions similars en establiments del Portal de l'Àngel i del carrer Pelai de la capital catalana i les han difós a través del seu compte de Twitter.

Publicitat

7 Comentaris

Publicitat
#6 larepublicanoexisteidiota, Barcelona, 09/03/2019 - 07:12

como es evidente, una vez más tras 80 años, CNT es una organización fascista dedicada a la destrucción de la sociedad que debería ilegalizarse

#5 Pepet, Sabadell, 08/03/2019 - 18:31

Els que ens faltaven!!!!

#4 angeles, barcelona, 08/03/2019 - 15:20

si vosotras esperáis representar a las mujeres, esta que escribe se desmarca completamente de vuestras acciones. Esto es vandalismo puro y duro. No se que entendéis por la lucha por la igualdad, pero lo que estoy viendo últimamente no lo es.
Decepcionante.

#3 Veciana, Barcelona, 08/03/2019 - 15:18

Empresas que habeis sufrido las pintadas,denunciad a la CNT.Reconocen y pregonan su autoría.Que paguen por delito de daños.

#2 tonino, BCN, 08/03/2019 - 14:44

Estamos llegando ya a unos extremos surrealistas. Esta mañana cincuenta locas han cortado Gran Via a la altura de Plaza Cerdà provocando un atasco monumental. Los políticos, incapaces de arreglar nada, dicen que el derecho de manifestación es sagrado. ¿ Y el derecho del resto a la seguridad, a la libre circulación?¿Y los Mossos florero que hace