Publicitat

Gairebé 90.000 persones al recinte blaugrana

Ple de gom a gom

Una imatge del Camp Nou

El Concert per la Llibertat ha aconseguit l'objectiu d'omplir les graderies del Camp Nou. Gairebé 90.000 persones s'han aplegat a l'acte que ha començat a les vuit del vespre.

Només al darrere de l'escenari hi havia cadires buides, on la visibilitat de l'escenari és nul·la, però al damunt de la gespa de l'Estadi s'han posat 8.000 cadires. Des del començament s'han sentit crits d'independència. Els assistents també han cridat "volem Països Catalans".

Les banderes estelades han estat majoritàries a les graderies. També hi havia molts assistents que duien la segona samarreta del Barça de la propera temporada, la de la senyera.

El concert ha començat amb una sardana, Juny, de Juli Garreta, interpretada per la Cobla de Cambra de Barcelona. Poc després, amb la interpretació de Qualsevol dia pot sortir el sol, de Jaume Sisa, i interpretada per Pere Jou, Andreu Rifé, Joan Dausà i Jofre Bardagí, els espectadors han acabat cridant en favor de la independència.

Publicitat
Publicitat

74 Comentaris

Publicitat
#46 Kropotkin-Harto de paletos catalanistas y del PSC, Vic, 30/06/2013 - 20:23

Es raro que no haya habido 2.978.000 espectadores. El independentismo arrasa... Jua, jua, jua,...

#45 Kropotkin-Todo por la patria, Vic, 30/06/2013 - 20:07

Democráticamente se puede defender todo...excepto un referendum, que vendria a ser la máxima expresión de la democracia...juas, juas...os dejo, q sale el Rivera en Intereconomia hablando de la implacable persecución del castellano en Cataluña...juas, juas....mejor hundidos

#44 Eduardo González Palomar, Manlleu, 30/06/2013 - 19:29

Toda materialización que pueda hacerse, tras más de tres décadas derrochando miles de millones de euros en abstracciones ideológicas desde nuestras instituciones públicas en Catalunya, no pesa lo que el más humilde de quienes viven entre nosotros.

#43 BEJOTA, BCN, 30/06/2013 - 15:52

LA SEGONA PART,SERÁ AL ESTADI DE MARACANÁ.SI GUANYA A"LA ROJA",HAURÁN DE VEURA 80.000 BANDERES ESPANYOLES A LA P. ESPANYA.WAIT AND SEE.

#43.1 spain is over, botswana, 30/06/2013 - 16:30

Ja pot seguir guanyant tots els titols del món la roja, que la realitat es 87 a 48 al Parlament i TOTES les enquestes que pregunten directament sobre la independència favor del sí...Els teniu absolutament per corbata, i tu BEJOTA n'ets un exemple molt clar d'això.

#43.2 Chicho, Barcelona, 30/06/2013 - 18:11

Que triste bejota tener como única reivindicación y único motivo de celebración un partido de fútbol.Además, cuando en plaza espanya hayan 80000 personas celebrando el título, entonces te sonará el despertador y será hora de levantarse.

#43.3 BEJOTA, bcn, 30/06/2013 - 19:29

Chico:Todo está controlado (con pasta gansa del ciudadano) menos los eventos deportivos.Ahí ,es donde estaremos,pero estaremos...

#43.4 BEJOTA, bcn, 30/06/2013 - 19:35

spain:Quines enquestes ?Las de la Generalitat que treuen la mostra a Arenys de Munt?Et recordo,que'l directo va haver de dimitir amb lo del Mas.El CIS ,diu un 33%

#43.5 spain is over, bejota acollonido, 30/06/2013 - 20:04

La del CIS no se si esta feta a Andalusia, pero si se q no pregunta directament indepe si o no

les que pregunten directament sobre la independència TOTES a favor del sí.

Les del Gesop fetes pel Periodico, o per T5 (grans amics de l'independentisme): 57% a favor de la independència, 35% en contra.

#43.6 Gil i Poies, Girona, 01/07/2013 - 00:56

De moment Brasil 2- laRoja 0. Oooooooooooooo, quina mala sort. La constitució diu que Espanya ho ha de guanyar tot. Envieu una parella de la guàrdia civil i poseu ferms aquests sediciosos de brasilers.
Muac mica muaaaaaaaaa.

#43.7 Gil i podies, Girona, 01/07/2013 - 01:07

3-0

#43.8 Gil i podies, Girona, 01/07/2013 - 01:20

Com es possible això? En Ramos fallant un penal. Als unionistes ja no us queda ni la Roja

#42 Emma, Badalona, 30/06/2013 - 14:36

Com que som tan pocs ara el govern d'en Rajoy donarà el vistiplau a la consulta i els independentistes farem el ridícul!!! Això és el que agradaria a uns quants que escriuen els seus comentaris... Doncs, vinga, a votar!!!
Adéu, els catalans estem a punt de recuperar la dignitat.

#42.1 Augusto, lleida, 30/06/2013 - 15:49

El interés no es lo que mueve a las personas dignas. De ahí que el gobierno de España permanezca fijo: antes, ahora y después.

"Más vale honra sin barcos que barcos sin honra".

España perdió sus colonias en parte por honra. Si esto es aplicable a la CA Cataluña Dios dirá; más le seremos fiel.

#42.2 Roger, L'H, 30/06/2013 - 21:45

Honra y honor... De donde has salido tu? Del siglo XIX??