Publicitat
Societat · 20 de Gener de 2023. 17:44h.

Presó sense fiança per a Dani Alves

Per una presumpta agressió sexual

Presó sense fiança per a Dani Alves

Alves, entrenant amb el Barça, en una imatge d'arxiu (Foto: FC Barcelona)

El futbolista Dani Alves ha declarat avui davant dels Mossos d'Esquadra a la comissaria de les Corts per un cas d'agressió sexual a la discoteca Sutton de Barcelona. L'exjugador del Barça ha estat traslladat en qualitat de detingut, en un cotxe de la policia, fins a la Ciutat de la Justícia on haurà de declarar davant de la jutgessa. Aquesta ha decretat presó provisional sense fiança.

La policia l'investiga per uns tocaments a una noia la matinada del 30 de desembre després que la jove avisés el servei de seguretat del local. La discoteca va activar el protocol, va aïllar la víctima i va avisar la policia, que li va prendre declaració.

A principis de gener, la dona va denunciar el cas als Mossos d'Esquadra. Ara, la jutgessa d'instrucció 15 que porta el cas haurà de decidir si pren mesures cautelars contra l'actual jugador del Pumas de Mèxic.

Publicitat
Publicitat

34 Comentaris

Publicitat
#22 Butifarró de ceba, Tivissa, 23/01/2023 - 17:10

Encara n'hi han classes.

https://elpais.com/sociedad/2023-01-23/dani-alves-sopesa-cambiar-de-abogado-y-de-estrategia-para-sortear-la-prision-provisional.html

#21 Ángel de la guàrdia de Dani, Sutton love, 22/01/2023 - 18:06

Parece que los 17mn lo cambian todo...y si son ciertas y verificadas las declaraciones y las pruebas de la presunta chica agredida sexualmente , que se haga justicia...

Parece que Dani puede ir pensando en formar un equipo de fútbol en can Brians ...

#20 Relativitat, Chicago meixugo, 22/01/2023 - 11:53

En Paco muntador de finestres va a la disco i li demanda a una tit que l'acompanyi al reservat o als lavabos, resposta: T'estàs quedando conmigo tio?, en Waldo jugador del Independientes de Rio de Febreiro li demana el mateix, la resposta..........

#20.1 JOSEP, Reus, 23/01/2023 - 11:38

Evidentemente, a los mileuristas no les pasa esto, a este aunque sea feo de cojones le llueven las niñas, !!! que raro !!!

#20.2 O potser, Gironès monamour, 23/01/2023 - 12:53

Potser duu al cap de la f..ba el tatuatge REPLA. (en posició relax)

#19 Marga, San Cucufate del Valles, 22/01/2023 - 11:32

Presunción de inocencia para Alves, se puede confiar en los jueces de base porque no estan a sueldo de partidos politicos como los del TC, CGPJ, TSJC, TS, etc. y si al final es culpable a la cárcel muchos años, pero como sea una trampa tipo B. Becker a la chica espero que le hundan la vida.

#18 angel de la guarda de Dani, sutton love, 22/01/2023 - 00:21

PD: creo que para añadir veracidad al entuerto...y para que no la pongan verde cuando se sepa quien es esta chica...ha renunciado a la indemnización para engañar a la opinión pública...
PRESUNCIÓN DE INOCENCIA PARA EL REO!!!