Publicitat
Societat · 22 de Març de 2017. 07:04h.

Presumptes gihadistes a Osona

Dues detencions i tres registres a Roda de Ter

Presumptes gihadistes a Osona

Bandera d'Estat Islàmic en una foto d'arxiu

Agents dels Mossos d’Esquadra estan duent a terme des de les 4.00 hores d’aquesta matinada una operació antiterrorista a la comarca d’Osona. Aquesta actuació s’està desenvolupant a partir d’una investigació, liderada pel jutjat central d’instrucció número 3 de l’Audiència Nacional per presumptes delictes relacionats amb el terrorisme gihadista. En el marc de la mateixa s’han practicat dues detencions a Roda de Ter i s’han realitzat entrades a tres domicilis de l’esmentada població.

La investigació, duta a terme pels serveis dels Mossos especialitzats en la lluita antiterrorista, es va iniciar després de detectar que l’activitat dels detinguts estava dirigida a la captació i radicalització de persones. A més, les persones investigades haurien realitzat també accions d’enaltiment del terrorisme i incitació a cometre delictes de terrorisme.

Publicitat
Publicitat

13 Comentaris

Publicitat
#9 Inspiracions neoimperialistes, Girona, 22/03/2017 - 16:12

Aquestr cercle i el tipus de lletra de dins es pastat al logo de Junts pel Sí. Si algú tenía dubtes d'on els venía l'inspiració, doncs......ja ho te clar.

#9.1 Galderic, Barcelona, 22/03/2017 - 19:36

N'hi ha més fora que dins, ja ho deia aquell.

#8 Bandera??, Barcelona, 22/03/2017 - 16:03

Com bé sabeu, la bandera que surt a aquesta notícia NO és de l'Estat Islàmic, és una campanya d'un grup d'ultres espanyols per generar terror a la gent i fomentar l'islamofobia. Ja és el quart o cinqué cop que feis el mateix i que us aviso de que estau fent el joc a l'extrema dreta (que de mo

#7 Rafael, Barcelona, 22/03/2017 - 14:59

Cuando en Vic tengan 200 muertos y la comunidad musulmana de Osona siga callada y sin condenar nada ni denunciar a nadie, quizá muchos despierten del sueño de la interculturalidad y esas cosas. En Cataluña todavía hay muuucha gente que ríe las gracias de la religión islámica. Mucha. Y luego vendr

#6 Galderic, Barcelona, 22/03/2017 - 13:52

Llegint els comentaris d'alguns em refermo que no hi ha diferències entre els fonamentalistes espanyols i els musulmans. Viuen permanentment instal.lats en l'odi, uns contra Occident, els altres contra Catalunya.

#6.1 Fredolic, Bcn, 22/03/2017 - 16:15

Ja pots anar dient, a l'hora de triar entre un occidental i un d'aquests del turbant ja sabem les vostres prioritats, Parleu de Catalunya pero mentiu.

#6.2 Galderic, Barcelona, 22/03/2017 - 19:00

Ah sí !!.
Només cal recordar quins eren els aliats del franquisme i la "tradicional amistad hispano-árabe" de la que parla el Bourbon emèrit, el fill polític del Caudillín.

#5 Raul, Ripoll, 22/03/2017 - 10:11

Volem acollir !!! Volem acollir !!! Casa nostra, casa vostra...