Estava ingressat des de dilluns després de patir un ictus

Pujol rep l'alta

L'expresident de la Generalitat, Jordi Pujol, ha rebut aquest dissabte l'alta hospitalària després d'haver estat hospitalitzat per un ictus. L'evolució des de dimecres ha estat favorable i el seu estat clínic ha millorat, fins al punt que aquest dissabte a les deu del matí els metges han confirmat que podia marxar a casa.

Pujol, de 92 anys, ha estat ingressat tota aquesta setmana a l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau de Barcelona, on el van intervenir d'urgència dilluns al vespre per un ictus greu. Els metges li van fer un tractament endovascular per eliminar una obstrucció d'una artèria cerebral i des de llavors havia quedat en observació a la unitat d'ictus.

Els metges havien descartat que es temés per la vida de l'expresident, però apuntaven que calia esperar per veure si hi havia seqüeles. De fet, dimecres es va confirmar que Jordi Pujol té una lesió cerebral, a la regió temporal esquerra, a causa de l'ictus.

Publicitat
Publicitat

19 Comentaris

Publicitat
#8 pepe, Andorra, 20/09/2022 - 13:20

pues vaya, pq en su familia estan deseando el obito para poder echarle la culpa de todo lo acaecido con la pasta y los misales, pero como el señorito goza de la proteccion de las cloacas del estado, pues ajo y agua. Yo creo q este señor le compro con nuestro dinero, todo lo q tenia Villarejo y por eso estan como estan. Si no de q.

#7 Jaume, Sagunt, 18/09/2022 - 11:37

A tothom li agrada en Pujol menys als lectors d'e-noticies.

#7.1 Barcelonés, los secesionistas odiáis CAT, 18/09/2022 - 12:49

me da que no sales mucho de tu terruño ni hablas con nadie que no sea de tu palo

#7.2 Jaume, Sagunt, 18/09/2022 - 18:49

Ni han molts catalans que no son dignes de la seva tasca. Espero que si marxa, Dèu no ho vulgui, li facin un mausoleu i un monument gegant a la Muntanya de Montserrat i un altre a la seva santa muller.

#7.3 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 18/09/2022 - 20:41

A todos los chorizos, por supuesto. Tenéis el padrino de la patria que os merecéis. Pero incluso a ese cerdo le llegará su San Martín.

#7.4 Jaume, Sagunt, 19/09/2022 - 08:59

Un mausoleu amb el seu cos embalsamat i el de la seva muller a Montserrat. Com Lenin i Mao. Ell no es mereix menys. Així tota la borregada indepe podra anar a visitar-lo amb autocar.
El ramat necessita liders que adorar.

#7.5 pepe, Andorra, 20/09/2022 - 13:17

vaya, parece q los conoce a todos. A ver, chaval, con tu falacia de unanimidad, me limpio...Adivina q me puedo limpiar con tu estupida unanimidad, una unanimidad q no existe mas q en tu percepcion de la realidad. El Sr. Pujol es un presunto delincuente q deberia estar en la carcel hasta q falleciese, al igual q el resto de su familia.

#7.6 pepe, Andorra, 20/09/2022 - 13:21

a todos les gusta el capo de la famiglia, menos a los honrados y las buenas personas. Q yo tambien se hacer eso de las falacias.....

#6 Ganxet, Reus, 18/09/2022 - 01:21

Quin nivell de comentaris. Foteu pena!

#6.1 Barcelonés , Los secesionistas odiáis CAT, 18/09/2022 - 10:08

Lo que verdaderamente hace pena es que aún quede gente en esta región que adore y admire a alguien que se ha dedicado de forma sistemática a destruirla, empequeñecerla, saquearla y fomentar el odio

#6.2 Paco, Cornellá, 18/09/2022 - 11:00

Lamentable fue la obra de este señor, la de sus herederos y la de los lanares dándoles su apoyo.

#6.3 Retranca Osonenca, Usoneee !!!!, 18/09/2022 - 12:44

I tuuu tros d'aseeee que eres a la porteee de l'hospital vestit de cheerleader per fer-li els balls i les reverecies corresponeeents al teu adorat presideeennnt???. I are !!!

#6.4 pepe, Andorra, 20/09/2022 - 13:17

anda ganxet, la tacones hablando de castidad.......Deja la propaganda o el sueldo de mercenario, q no van bien para la mente libre.

#5 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 17/09/2022 - 23:58

Incluso a este cerdo le llegará su San Martín.

#5.1 No ho tinc clar, Chicago meixugo, 18/09/2022 - 09:54

Val més que no peti, ens trobarem com a ca'ls anglesos, una colla de babaus fent cua davant del fiambre durant un parell de setmanes mentre al carrer hi haurà castellers, pancartes i tota mena de ximpleries de les que hi estem acostumats fa temps. Porteu ciris a Montserrat o tindrem la matraca.

#4 Marcial Heredia, En tierra de cuñaos, 17/09/2022 - 17:35

Lo vieron salir por la puerta de servicio con el colchón a cuestas y dos rollos de papel de váter. Cogió prestado el patinete de una quinceañera y desapareció camino a casa. Sus hijos ni lo buscan.

#4.1 La pista, Chez Fangue, 18/09/2022 - 09:56

Ya han avisado al detective Flanaghan que está camino de Andorra.