Publicitat
Societat · 5 de Maig de 2013. 23:04h.

"Quan siguem independents hi haurà desnonaments?"

Un membre de la PAH li dóna un pin de la plataforma a Mas a la Fira d'Abril

Un membre de la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca (PAH), Oskar León, li ha preguntat al president de la Generalitat, Artur Mas, si "quan siguem un país lliure de l'Estat espanyol hi haurà desnonaments, o no?" "Sempre n'hi haurà, però procurarem que per qüestions socials no n'hi hagi", ha contestat Mas.

León s'ha adreçat al cap de l'executiu durant el sopar de cloenda de la Fira d'Abril. Allà li ha lliurat un pin de la PAH, que Mas ha recollit però no s'ha volgut posar a l'americana.

León i el president de la Generalitat han mantingut una conversa en la qual aquest últim s'ha interessat per la situació personal de l'activista.

"Estic a punt de ser desnonat. Estic tramitant la dació en pagament", ha remarcat León. "Us donem la mà perquè intervingueu, ens ajudeu", ha demanat León.

"A veure si ens feu un recolzament, ens estan fent fora de casa", ha afegit el membre de la PAH, que anava amb la samarreta verda i el lema de la plataforma. Quan Mas abandonava la caseta, León i el president del Govern han continuat amb el seu diàleg durant uns minuts.

Mas, i el membre de la PAH, a la Fira d'Abril
Publicitat
Publicitat

56 Comentaris

Publicitat
#28 Ni fu ni fa, Sant Boi, 06/05/2013 - 19:52

Com tothom sap, quan siguem independents, amb els diners que no enviarem a Madrid tindrem 3 o 4 cases cadascú, els bancs deixaran diners a dojo, el PAH voldrà dir Plataforma dels Amics de la Hipoteca i la Colau serà la consellera d'habitatge. Tothom ho sap!!

#27 Ramon, si et cases amb una cabra, què seràs?, 06/05/2013 - 18:39

No, llavors en direm peatges... vull dir els peatges de l'Obra Social de la Caixa, exactament igual que ara, però més cars.

#26 Gemma, Mediona, 06/05/2013 - 17:04

Massa bé a parlat l'Oscar al Mas... Tots sabem que Mas ens ha venut a tots els catalans i el seu futur, si amb independencia encara tenim desnonaments...es que Mas accepta que amb independencia també serem corruptes i la carnasa de les entitats financeres, NO OBLIDEM QUE A LES CAIXES HI MANEN ELLS.

#26.1 Terraxa, Terrassa, 06/05/2013 - 17:33

A les caixes no manen ells, què més voldrien!!, entre altres coses per què:

1. Ara, pràcticament totes les caixes són dels bancs,
2. Els bancs els MANEN A ELLS!!!, són els seus lacais.

#26.2 Jordi, Bcn, 06/05/2013 - 17:56

A tots els paisos del mon, fins i tot a les democracies més antigues i consolidades hi ha un percentatge de corrupció, desnonaments, etc... Catalunya no en serà una exepció i és una collonada relacionar aquests temes amb els de la independencia.

#26.3 Gemma, Mediona, 18/05/2013 - 16:15

Que innocents... a les caixes manen ells, de genolls al capital, obeint, claudicant, han xuclat les caixes fins deixar-les seques arrastrant els estalvis de la gent treballadora, que menys que perdre el control directe. Enlloc de robar-nos dos ens robarà un. percentatge massa alt encara.

#25 Terraxa, Terrassa, 06/05/2013 - 16:28

N'hi haurà si se segueix salvant amb calers públics els bancs i caixes en fallida, si es mantenen desenes d'empreses públiques ultradeficitàries, si es segueixen fent inversions públiques absurdes, si no hi ha lluita contra el frau fiscal, si reformem ambaixades per 6 milions d'euros, .....