Publicitat
Societat · 25 d'Octubre de 2010. 21:03h.

Quart atracament contra el Santander en dos mesos

La UGT denuncia la "vulnerabilitat" de les oficines de l'entitat bancària

Quart atracament contra el Santander en dos mesos

Una ambulància arriba al lloc de l'atracament

La UGT de Catalunya ha convocat una concentració davant l'oficina principal del Banco Santader a Tarragona per, segons un comunicat, "denunciar l'alarmant augment dels atracaments en entitats bancàries, després que una empleada d'una sucursal del Santander a Cambrils hagi resultat morta en un atracament. Aquest és el quart atracament que pateix una sucursal del Santander en els darrers dos mesos, el primer amb víctima mortal".

"Fa temps", s'afegeix, "que els delegats la UGT de Catalunya al Banco Santander denuncien la vulnerabilitat dels empleats d'aquesta entitat, instant a la direcció de l'entitat bancària a establir uns protocols d'actuació davant aquestes situacions que, ara per ara, són del tot inexistents".

També s'afirma que "des de fa temps, el departament de salut laboral de la UGT de Catalunya ha estudiat el risc d'atracament als sectors de banca i estalvi en un dels seus quaderns preventius, on exigeix que s'inclogui el risc d'atracament a les avaluacions de riscos laborals i que s'estableixin protocols de vigilància de la salut que permetin la detecció de danys psíquics produïts per atracament".

Publicitat
Publicitat

7 Comentaris

Publicitat
#7 Jesús, Salamanca, 26/10/2010 - 01:31

Hoy es un día muy triste para los que trabajamos en banca. Mi más sentido pésame a la familia. Los resultados bancarios tienen en el DEBE la muerte de una joven, cuya vida no tiene precio. Nos jugamos la vida en una ruleta ajena. Descanse en paz.

#6 LETICIA, alzira, 26/10/2010 - 00:14

Aunque trabaje en otra entidad financiera, me siento igual de compañera por lo que desde Valencia "Mi más sincero pésame a toda la família" y pena de muerte a éstos asesinos. Nosotros tan sólo SOMOS TRABAJADORES, que no se olvide.

#5 Jose, sevilla, 25/10/2010 - 23:46

Como compañero de la entidad, mando mi más sincero pesame a su famila y amigos, que quien acabó con ella pague por ello, porque por más medidas de seguridad que existan, tristemente un hecho como este, no siempre es evitable, Dios la guarde con cariño y castigue a su verdugo.

#4 Ana, Alava, 25/10/2010 - 22:09

Trabajo en esta entidad y soy una compañera , mi mas sentido pésame. Estamos conmocionados. Ruego a todos q comprendamos q el arco de seguridad nos pida q depositemos los objetos metálicos en cajas de seguridad, a mí lme tiraron un zapato y me han insultado varias veces y es seguridad para todos

#3 mc, barcelona, 25/10/2010 - 21:54

a veces, por acto reflejo, haces el gesto de tocar la alarma, no creo que esa chica decidiera jugarse la vida por el banco. Yo trabajo en un banco y te aseguro que no lo haría, conscientemente. En esa situación, no sabes como actuar.