Publicitat
Societat · 23 de Març de 2020. 22:14h.

Quasi 2.000 positius en un dia

Gairebé 340 persones mortes a Catalunya

Quasi 2.000 positius en un dia

Catalunya ha experimentat prop de 2.000 nous casos de coronavirus en un dia. El Departament de Salut ha informat aquest dilluns que en les darreres hores s'han detectat 1.939 noves infeccions del patogen, elevant la xifra tota d'infectats amb coronavirus a Catalunya a 7.864.

Prop d'un centenar de persones han mort aquest dilluns a conseqüència del Covid-19, essent 339 les defuncions totals per coronavirus a Catalunya. Dels afectats per coronavirus, hi ha 658 pacients que es troben en estat greu.

El brot d'Igualada ja acumula 36 morts i 292 positius des que es va iniciar. Des de l'inici de la pandèmia de coronavirus, s'han comptabilitzat fins avui 755 altes hospitalàries de persones amb coronavirus dels centres sanitaris catalans.

Publicitat
Publicitat

7 Comentaris

Publicitat
#4 Ojotuerto, Calafell.tab, 24/03/2020 - 11:56

Estimado Almax "Ximpleries?????". Tancar Igualada dejando Capellades a 11 klmtr con residencia 6 fallecidos "Ximpleries" ???? A tí ya te ha escupido alguien. Y las Mascarillas Básic Devices?? 35 millones Ximpleries?

#4.2 Almax, Cat, 24/03/2020 - 14:27

no se ha publicado la respuesta

#3 La trampa de los nùmeros se les ha desbordado., ., 24/03/2020 - 11:42

Es obvio que los datos no se actualizaban intencionadamente,porque hasta que no hemos llegado a los 6000 infectados,admitìan solo aquellos muertos que no incrementaban un 4% de tasa de letalidad.Querìan parecer distintos,simplemente para inflar el ego delos que son como ellos.
El miserable uso de los datos es Inteligencia artificial,mal aplicada.

#2 Carlos B, Bolonia, 24/03/2020 - 11:36

Ayer el coronavirus creció un 9% en Madrid y un 67,2% en Cataluña. Creo que la diferencia puede estar motivada porque Madrid cerró colegios, guarderías, institutos y universidades 3 días antes que Cataluña. Si es así espero que en un par de días descienda el aumento del número de nuevos casos en Cataluña. Ojalá sea así. Ánimo.

#1 Ojotuerto, Calafell.tab, 24/03/2020 - 09:33

Van a ir sumando positivos y fallecidos, mucha "muerte natural". De ancianos y personas de riesgo en estos tres meses hacia atràs. Lo del histerismo de confinació debe ser para ir preparando a sus fieles (los que hayan sobrevivido) para el "Espanya em mata". Igualada, Mascaretas, transparencia..... ..... Son varias y sumando