Publicitat
Societat · 17 de Setembre de 2012. 11:31h.

"Que la gent reclami pagues dobles amb cinc milions d'aturats costa de pair"

Usuaris emprenyats per la vaga a transports públics

"Que la gent reclami pagues dobles amb cinc milions d'aturats costa de pair"

Una usuaria no veu bé que es reclamin pagues dobles en temps de crisi

Els principals afectats de la vaga de transports públics -aquest cop i per primera vegada l'han fet el mateixa dia els treballadors de TMB i de Renfe- són els usuaris.

Molts ciutadans han hagut de modificar els seus horaris aquest dilluns per poder arribar puntuals a la feina o qualsevol tipus de compromís. Però molts tampoc no hi han pogut arribar a temps, ni els que han marxat hores abans del que és habitual ni els que han optat per agafar el cotxe, fet que ha col·lapast les carreteres.

És per això que la majoria d'usuaris preguntats per e-notícies han mostrat el seu malestar amb els treballadors que han decidit fer vaga per protestar, entre d'altres coses, per la supressió de la paga extra.

"He sortit de casa a les 07:00 per arribar a les 09:00 a Garraf, i el tren sortirà a les 08:45, o sigui que arribaré com si hagués sortit més tard", ha explicat una treballadora. A més, ha lamentat que la vaga sigui perquè els empleats dels transports públics reclamin pagues extres. "Que la gent reclami pagues dobles quan tenim 5 milions d'aturats em costa una mica de pair" ha argumentat.

Un professor ha destacat que "he sortit quatre hores abans de casa per poder arribar a la feina" però ha considerat que "tothom té dret a fer vaga" i ha admès que "nosaltres -en referència al sector de l'educació- també hem fet aturades i hem perjudicat la gent".

No pensa igual una jove universitària enfadada perquè "avui és el primer dia de classe i arribaré tard". "No pot ser, sempre estan de vaga i no potser que sempre estiguem amb serveis mínims", ha afegit.

Publicitat
Publicitat

27 Comentaris

Publicitat
#21 Terraxa, Terrassa, 19/09/2012 - 10:15

Interessa un ferrocarril que en els darrers 25 anys ha fet ZERO quilòmetres de rodalies a Catalunya?
Pot considerar-se públic un servei amb pèrdues immenses procedents dels calers dels contribuients?
És que les empreses públiques han de ser immunes a la situació econòmica?

#20 Marta, Barcelona, 18/09/2012 - 15:55

Divendres arribo tard per un accident a Mataró, ens informen passats 40 mins
Dilluns arribo tard, tot i anant amb molt de temps i guiant-me per la pàgina web i els serveis mínims.
Avui dimarts arribo tard perque no ha passat el de :03 ni el següent. Així que perdré la feina aviat. Privatització ja.

#19 Afra B.R, Barcelona, 18/09/2012 - 08:44

Como Ferroviaria y usuaria le diré k invertir 1h al día en informarse sobre k pasa en el país no es malgastar el tiempo..El titular es: NO a la privatización, x un Ferrocarril público y social.//El paro tendría y debería influir en las políticas del Govierno, NO en la/s lucha/s de la clase obrera/

#18 Afra, Barcelona, 18/09/2012 - 08:34

Como Ferroviaria, como usuaria,como ciudadana y militante l diré k invertir 1h al día en informarse sobre k pasa en el país no s malgastar l tiempo..El lema es: NO a la privatización x un ferrocarril público y social...//El paro debería cambiar las políticas del Govierno NO nuestra/s lucha/s//

#17 jorddi, barcelona, 17/09/2012 - 20:43

aquesta te cara de ser la típica pija que treballava a de secretaria per un a constructora cobrant 2000 mensuals, que se'ns reia dels funcionaris que cobraven 1000 mensuals