Publicitat
Societat · 23 de Novembre de 2011. 14:39h.

"¡Que te pires a la Meca!"

Un comentari del 'Yoyas' o la xenofòbia s'escampa?

El tertulià del programa 'Catalunya Opina' de Canal Català, Carlos Navarro 'El Yoyas', ha tingut un enfrontament, amb insults i desqualificacions inclosos com "que et 'piris' a la Meca!" o "posa't el mocador a la boca", amb la representant del col·lectiu musulmà durant un debat sobre la immigració.

Cap al final del programa, el tertulià ha retret a la noia immigrant que ell porta "des dels catorze anys treballant, no robant". A més, durant una trucada telefònica l'ha acusat d'estar "insultant a aquesta senyora i no ho permetré. Estic fart de la demagògia aquesta".

Llavors la discussió ha començat a pujar de to i han arribat les desqualificacions: "jo el que tinc m'ho he guanyat, no vinc aquí plorant a que em donin vals de menjar per gastar-me'ls després en or, grifa i en Mercedes, saps? I fumant Malboro. Una merda per a tu! Una merda per a tu! Que et 'piris' a la Meca!"

La tensió entre el Yoyas i la dona musulmana ha arribat fins a tal punt que el presentador ha hagut d'intervenir."Ja n'hi ha prou, si us plau!", els hi ha demanat. "Ja està perdona", ha dit llavors Carlos Navarro, que tot seguit ha tornat a encendre la metxa: "que no insulti la gent".

"Que jo no estic insultant la gent. De què estàs parlant? Estàs tarat", li ha replicat la dona musulmana. Llavors, El Yoyas ha tornat amb els insults: "que et 'piris' a la Meca… que et posis el mocador a la boca! que callis dona, que ets una ignorant". El presentador davant aquesta situació, que no ha pogut controlar, ha donat pas a publicitat per tallar la discussió.

Carlos Navarro 'El Yoyas', en un moment de la discussió
Publicitat
Publicitat

123 Comentaris

Publicitat
#65 Ramon, Barcelona, 24/11/2011 - 22:22

De moment, per si de cas, escolti, he tornat a votar PPciu. Hem guanyat, ho sap?, per 186... PPciu, que maco tot.

#64 Ramon, Barcelona, 24/11/2011 - 14:13

Que maco Solidaritat al Parlament. Que maco que totes les administracions estiguin en mans no sucursalistes. Que maco veure com ha quedat la màfia sociata. Que maco veure el gir d'ERC i veure com frisen per arribar a acords amb CiU. Però sobretot que maco com us hem deixat l'anus.

#64.1 Gerard, Barna, 24/11/2011 - 16:29

I tant, amb aixo s'acaben tots els problemes. Gran reflexio la teva, Ramon. No entenc que encara no t'hagin proposat com a conseller dels millors. Series un successor fantastic pel Felip Puig, per exemple. Vigila amb le teu d'anus, no sigui que el gra anomenat SI acabi sent una morena.

#64.2 Ramon, Barcelona, 24/11/2011 - 16:49

Perdoni però això que se'ns han acabat tots els problemes ho diu vostè. Jo només he dit que aquelles cinc coses, totes cinc però molt especialment la cinquena, són positives.

#64.3 Ramon, Barcelona, 24/11/2011 - 16:54

I escolti, on he de signar perquè les properes eleccions les guanyi Solidaritat o, potser millor encara, Democràcia Catalana, en lloc de CiU? L'única pega és que això és demanar un impossible.

#63 Ramon, Barcelona, 24/11/2011 - 13:47

Però per què us estranya que fins i tot els espanyols que voten el Gobierno de Concentración Nacional formin també part de la nostra gran família de CiUnistes?... PPciu, que maco tot.

#62 Mikel, Barcelona, 24/11/2011 - 12:50

Periodisme d'alta qualitat... seleccioneu bé les notícies,,,

#62.1 Gerard, Barna, 24/11/2011 - 16:27

Jo el que voldria saber es qui hi ha darrera d'aquest canal, doncs porto força temps preguntant-m'ho i no n'he tret l'aigua clara. Al seu web no ho indiquen (o no ho he sabut trobar). Diuen que hi ha l'Opus, uns altres Tele5, CIU...

#62.2 eloi, VILA DE GRÀCIA, 26/11/2011 - 13:28

Gerard, hi ha aquesta merda de e-diari que estem llegint ara mateix...

#61 arizona, barcelona, 24/11/2011 - 11:11

1-me parece patético que se diga que en catalunya te obligan hablar en castellano, igual que me digan que en catalunya te obligan hablar el catalán.... de momento gracias a dios hay libertad de hablar como uno quiera...
2-fuera de catalunya también viven muchos catalanes y no son ni inmigrantes ni.

#61.1 elnuma, bcn, 24/11/2011 - 12:13

Ni ahora los nacionalistas prohiben hablar castellano en el ámbito privado,ni antes el franquismo prohibía hablar catalán en la calle.En lo que si hay similitud es en negar el plurilingüismo tanto de la sociedad catalana como en la española.

#61.2 Gerard, Barna, 24/11/2011 - 16:32

Els catalanoparlants encara tenim problemes a casa nostra per parlar catala als jutjats, comissaries de la Policia Nazional, aduanes, etc. Fora de Catalunya no serem immigrants pero que no se't passi pel cap utilitzar el catala de forma habitual segns on.