Publicitat
Societat · 8 de Juny de 2021. 20:24h.

Resistència als indults

Una vintena d'entitats es manifesten contra la mesura de gràcia

Resistència als indults

Una vintena d'entitats constitucionalistes han fet entrega a la Delegada de Govern el manifest "Des de la lleialtat cap a la convivència". També han informat de la creació de la Taula Cívica Constitucionalista, que integra aquestes entitats.

Els portaveus de la Taula han subratllat la ferma voluntat de totes les entitats que la integren de "contribuir a la recuperació de la convivència a Catalunya per al que considerem imprescindible que des del poder nacionalista es respectin els drets i llibertats de tots els catalans".

En aquest sentit, Fernando Sánchez Costa i José Domingo, líders d'aquesta Taula, han assenyalat que "els líders separatistes no ofereixen actualment garanties de lleialtat que justifiquin la concessió dels indults".

Així mateix, han indicat que han demanat a la delegada de Govern que "transmeti a Pedro Sánchez el seu interès perquè els rebi abans d'adoptar cap posició sobre aquest tema".

La presentació del manifest va girar "al voltant d'aquesta idea de lleialtat", paraula que figurava en els cartells que portaven els representants de les diferents entitats integrants de la Taula.

Aquestes entitats són Aixeca’t, Cataluña Somos Todos, Asociación por la Tolerancia, Asamblea por una Escuela Bilingüe, LaSilenciosaCat, Centro Libre. Arte y Cultura, Impulso Ciudadano, Societat Civil Catalana, S’ha Acabat, Plataforma de Policías Locales Represaliados por el Odio Nacionalista, Catalunya por España, Catalunya Peuple d’Espagne, Brigada de Limpieza Els Segadors del Maresme, Foro de Profesores, Politeia, Empresaris de Catalunya, Profesores por el Bilingüismo, Alternativa Ciudadana Progresista, Acció Civil Catalunya Sempre Espanyola, Acción para la Mejora de la Enseñanza Secundaria, Estudiants pel Canvi i Líneas Rojas.

Publicitat
Publicitat

19 Comentaris

Publicitat
#6 Ricard, Bcn, 09/06/2021 - 07:14

Ultras reunidos geyper.
La morralla espanyolista de sempre

#6.1 pepe, andorra, 11/06/2021 - 21:10

otro niño q no sabe q los unicornios no existen......

#5 Ciudadano Sinmitos, Barcelona, 08/06/2021 - 23:32

¡Bien hecho! Al Nacionalismo hay que plantarle cara, no hacerle concesiones indultando a los delincuentes que apuñalan la Constitución Española.

#5.1 Hector A., Tarragona, 09/06/2021 - 00:11

Date cuenta que en Cataluña sois cuatro gatos, cuatro, que ni os atreveis a plantar paraditas por la vergüenza que os produce exhibir en la calle la perversidad anti-indultos de líderes políticos catalanes pacíficos y democráticos que su único "delito" es haber seguido el mandato mayoritario de las urnas. Sí, perversidad.

#5.2 JM, Barcelona, 09/06/2021 - 09:50

#5.1

Si no se plantan paraditas es porque los totalitarios como vosotros venís a boicotearlas. Los únicos que se atreven son los de Vox. Esto es una muestra más del daño que hace el independentismo a la sociedad.

Ni olvido, ni perdón. ¡Golpistas a prisión!

#5.3 pepe, andorra, 11/06/2021 - 21:12

estimado hector: Los unicornios, no existen.

#4 Lluis, Bcn, 08/06/2021 - 22:56

Mini mani d'ultres que només volen revenja..felicitats penya!!!

#4.1 Pepe, Andorra, 08/06/2021 - 23:29

Tu si q eres un ultra... ...q no has visto uno de verdad, ni en sueños...

#3 Se'n diu catalanofòbia, Barna, 08/06/2021 - 22:01

26.000 indults aquests darrers anys, sí 26.000, entre ells el d'Armada, els de la calç viva, el d'un alt jutge prevaricador, etc., etc., i cap manifestació ni cap signe d'indignació.
Però si es tracta de catalans..... Ah, xiquets !! Aleshores surt la catalanofòbia descarada, el pervers racisme.

#3.1 Chris, Lérida (RIP Cataluña), 08/06/2021 - 22:41

Es una rucada titllar a catalans de catalanofobs,pel seu parer respecte a no trobar procedent els indults per motivació política.

#3.2 Pepe, Andorra, 08/06/2021 - 23:30

Otro q cree en unicornios......

#2 BEJOTA , bcn, 08/06/2021 - 21:40

El voto de Lérida vale casi 3 veces que en Santa Coloma de Gramanet. TENÉIS UN 26% DEL CENSO (UNA PERSONA UN VOTO)EN LAS "PLEBISCITARIAS" DEL 14-F.
El separatismo ha perdido el 30% (casi 1 de cada 3) de los votos que obtuvo en 2017: de 2.079.000 a 1.456.000, més de 623.000 catalans han dit adéu al prusés, ESTOS SON LOS DATOS CON O SIN INDULTO.

#2.1 Lluís, Bcn, 08/06/2021 - 22:57

Bejota canvia de disc està molt ratllat...

#2.2 Sandra Fer, Valls, 09/06/2021 - 10:18

#2.1.

Millor el disc que no el teu cervell. Bé, es el meu parer tan democràtic com el teu.

#2.3 Lluis, Bcn, 09/06/2021 - 13:23

#2.2

Sandra, gràcies pel teu comentari gratuït i "facilon". Em referia al Bejota ja que només intervé en el mateix comentari còpia-enganxa.dia darrera dia, res més. S'ha de debatre amb educació,

#2.4 BEJOTA , bcn, 09/06/2021 - 16:46

Et recordo , LLiuis , que porteu 10 anys amb la mateixa matraca desinformant .Trobo que aquestes dades objectives servirán per evitar mentides o manca de coneixement de la realitat.