Publicitat
Societat · 1 de Febrer de 2019. 17:46h.

Rialletes de guàrdies civils

Durant el trasllat dels presos

Un agent de la Guàrdia Civil s'ha rigut dels independentistes que aquest divendres a primera hora del matí s'han manifestat a les carreteres per acomiadar els presos independentistes que eren traslladats Madrid. Així es pot veure en el vídeo que ha publicat a twitter l'usuari @Esprituindomab1.

L'enregistrament s'ha realitzat des de l'interior d'un dels furgons policials que integrava la comitiva de la Guàrdia Civil durant el trasllat del presos des de Brians 2 fins els centres penitenciaris de Soto del Real i Alcalà Meco. El vídeo grava a banda i banda les persones que s'hi concentraven al voral de la carretera mentre se senten riures i música.

El senador d'ERC, Benat Picornell, ha registrat una bateria de 20 preguntes sobre el “vídeo repugnant de la Guàrdia Civil”. També ha fet el mateix el senador d'EH Bildu, Jon Iñarritu, que es pregunta “on està la gràcia d'això”.

58930-erc.jpg

eh.jpg

Publicitat
Publicitat

43 Comentaris

Publicitat
#27 Javieritu, Palma de Mallorca, 04/02/2019 - 01:09

Pues yo me he reído un rato. Buen vídeo.

#26 Jesús José Leandro Felipe , Piornal, 03/02/2019 - 14:43

No es para reirse.. Es para descojonarse.. O los payasos para que están? Para reirse de ellos. No? Pos eso.

#24 Neferu, Barcelona, 02/02/2019 - 10:42

Unas risas de la GC mientras traslada presos políticos incomoda tremendamente a los indepens hasta el punto que van a pedir explicaciones al Estado. Ya no se acuerdan de los chistes, que ellos hicieron del barco donde los fuerzas de S.del Estado mal vivieron durante tiempo; ni se acuerdan de los escraches y vejaciones

#24.1 Jordi BR, L'H, 02/02/2019 - 17:54

NEferu, estos señores son trabajadores públicos a los que yo también pago el sueldo y lo mínimo exigible es que actúen con profesionalidad.
Escraches?? Te refieres a los Guardia Civiles de Calella meando des del balcón sobre los manifestantes y bajando de paisano con las porras a desahogarse más de lo que lo hicieron por la mañana? Objetividad

#24.2 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 02/02/2019 - 23:58

Me parece bien lo que dices Jordi, siempre que tambiñén se lo apliques a los mossos o al racistorra. Pero no, no lo haces. Al contrario, hasta lo has defendido. Siempre la ley del embudo y la hipocresía.

#24.3 Neferu, Barcelona, 03/02/2019 - 12:20

Sí, Jordi, mear sobre la gente es condenable pero también es condenable todos los fanáticos que estaban debajo del balcón insultándolos y pidiendo al hotel que no admitiera a los policías y que los echara, como así sucedió, que fueron expulsados como leprosos, también es condenable el secuestro en la cosej.de Economía y su secretaria saltando

#24.4 Neferu, Barcelona, 03/02/2019 - 12:24

2) ....Y a la secretaria saltando por el tejado, etc, etc. Jordi cuando condenas hay que condenarlo TODO y nombrar todo lo haga quien lo haga. Túcomo el resto de indepens siempre con la costumbre de ocultar lo que no os beneficia y eso para mi es de hipócritas y miserables.

#21 Rufian & Talegon -Jokes-, La Mina al Pruses, 01/02/2019 - 23:11

Oh oh !!! risitas.

#19 Joan del Bages, Manresa, 01/02/2019 - 21:53

Que a aquest li donés per riure no em sembla bé tenint en compte el càrrec que té, com aquells que es burlaven d’en Junqueras amb allò del osito i de “que le van a curar el ojo”, però és quelcom inevitable. Ara bé, que un presumpte company ho filmi i ho difongui encara ho trobo pitjor.