Publicitat
Societat · 15 de Juny de 2012. 09:22h.

Ribó: "El Mundo ha mentit de manera immensa"

Denuncia que l'objectiu del diari és "suprimir" el Síndic en benefici del Defensor del Pueblo

Ribó: "El Mundo ha mentit de manera immensa"

Rafael Ribó, durant l'entrevista

El Síndic de Grueges, Rafael Ribó, en una entrevista a 'Els Matins' de TV3, s'ha referit a la polèmica pels seus viatges i ha demanat que "hem de ser curosos perquè quan s'ataca una institució del Govern sempre queda una erosió".

En aquest sentit, ha assegurat que "El Mundo ha mentit d'una manera immensa". "El senyor Salmón va dir que jo estava la meitat dels dies fora del meu despatx, i l'any 2011 només vaig estar fora 37 dies, i sovint pagat per les institucions internacionals".

Ribó ha apuntat que l'objectiu d'El Mundo és "suprimir institucions que són dobles", tot i considerar que el Defensor del Pueblo té menys sentit a Catalunya que el Síndic. També s'ha definit com "un català que mereix la confiança de tots els defensors del poble d'Europa".

Igualment, ha recordat que ell ha demanat comparèixer davant el Parlament i que "el grups parlamentaris s'han exclamat" en considerar que no feia falta.  Ribó ha assegurat que "aquests viatges serveixen per modernitzar la institució del Síndic i són un intercanvi d'experiències"

Publicitat
Publicitat

20 Comentaris

Publicitat
#13 alicantino, alicante valencia españa, 16/06/2012 - 14:58

Me da a mí, que el font cuitora, el miquel, el tio caña and cía., son el mismo becario; Francesc de Barcelona, no; ese es de otro estilo. Es que no se entiende de otra manera. Nadie se pasa 12 o 14 horas enganchado a algo si no es en plan profesional cutre. No les sigáis el juego, os manipulan.

#11 Arturo, Barcelona, 16/06/2012 - 06:53

Este comunista burgués no es el defensor del pueblo, es el defensor de los catalanistas.

#11.1 #11.1Gombau, Vidrà, 16/06/2012 - 18:11

Arturo, i a qui vols que defensi, als espanyolistes? Vosaltres ja teniu el vostre, o no?El problema és que el Inmundo ens vol imposar a tots el mateix, o sigui el seu, que suposo que saps molt bé com és diu: Maria Luisa Cabo de LLano, un nom ben altisonant i molt castis.

#11.2 Arturo, Barcelona, 17/06/2012 - 00:25

Gombau, Se llama María Luisa CAVA de Llano i Carrió, catalana para más señas. A ver si aprendes a leer correctamente la Wikipedia. Tampoco es pedir tanto.

#10 Manolo, Barcelona, 15/06/2012 - 14:34

Ya está otro al que si se le ataca por poco ético, nos llama a que le defendamos por que él es Catalunya.

Igual que el Prenafeta, el Marull, Pujol, y tantos otros..

Sr Ribó, si usted viaja con su compañera a la que le han dado un cargo por ser vos quien sois, . no es ético y no confuda.
SE ENTERA?

#9 Raul, Barna, 15/06/2012 - 14:13

Jo proposo que a aquest tio i la seva parella li continuin pagant els més de 50 viatges de luxe cada dos anys, això sí que li paguin amb els vostres quartos... NO AMB ELS MEUS !!

LLADRES !!!!

#9.1 kimet, bcn, 15/06/2012 - 15:54

No es la seva parella es la seva follamiga.

#8 Font Cuitora, La Llacuna, 15/06/2012 - 13:46

És obvi que als nacionalistes espanyols allò que els irrita, més que el que fa el Síndic, és la seva mateixa existència.

#8.1 pepe, andorra, 15/06/2012 - 14:09

q tendra q ver ser español, chino, del valle de aran o de Marte con q un tio se dedique a viajar por todo el mundo a costa del contribuyente. Tus neuras te pueden, en ningún momento he leído o visto q se ponga en duda la institución, el problema no es el sindic, el problema es el q lo representa.