Publicitat
Societat · 16 de Gener de 2014. 16:59h.

Robatori massiu d'estelades

Serren els pals de banderes que onejaven a poblacions de Girona

Robatori massiu d'estelades

Santa Coloma de Farners s'ha quedat sense pal ni estelada

Tres poblacions de la comarca de la Selva i una del Gironès s'han despertat aquest dijous sense les estelades que onejaven a les entrades als pobles.

Persones que encara no han estat identificades han serrat durant la passada matinada els pals i s'han emportat les banderes independentistes que havien estat col·locades pels ajuntaments de Santa Coloma de Farners, Riudarenes i Anglès (Selva) i Cassà de la Selva (Gironès).

Des dels respectius consistoris han lamentat aquests actes vandàlics i han assegurat que les estelades tornaran a onejar en breu. 

Publicitat
Publicitat

68 Comentaris

Publicitat
#51 Casper, Bcn, 20/01/2014 - 12:42

No es un robo ya que no hay violencia ni intimidación. No son actos vandálicos, ya que son actos de reanimación de la legalidad constitucional vigente frente a la provocación de los municipios. Es que no hay quien lo coja ni con pinzas. Como mucho falta de daños.

#50 Senyeres amb l'estel de llibertat, a pobles i ciutats, 18/01/2014 - 14:03

Que ningú deixi l'estelada al calaix recollint pols! Que la gent de fora ho vegi .

Demostrem de manera inequívoca als nostres representants polítics i a tot el món que volem ser ciutadans lliures d'un país lliure, penjem estelades i senyeres.

ESTELADES AL BALCÓ FINS A L'ALLIBERACIÓ!

#50.1 Casper, Bcn, 20/01/2014 - 12:45

Pues la verdad la mayoría de las estrellas solitarias dan pena en los balcones y ventanas, se ven ajadas, mohosas y en descomposición. Toda esta fantasía independentista, de súper democracia guay y yupi transgresora contra la legalidad vigente no tiene más valor que un pedo sordo.

#49 Pijoaparte, El Carmel, 17/01/2014 - 20:04

Un acto vandálico es imponer una bandera de un movimiento político a toda la ciudadanía y usar dinero público para su instalación. Esto es algo impropio de un país civilizado.

#48 Mes català que les mongetes amb butifarra, Bages, 17/01/2014 - 12:02

Yo siempre que puedo me apropio de algún trapo estelado. No veas lo que me ahorro en papel higiénico!!!!

#46 JC, BCN, 17/01/2014 - 10:55

Esto se hace para recordar a los separatistas que el espacio público es de todos y no sólo suyo.

#46.1 IMM, L'Arboç, 17/01/2014 - 13:06

Bravo! A mi no me han preguntado si yo quiero esa bandera en mi pueblo.

#46.2 JC, BCN, 17/01/2014 - 23:22

Cuélgala en tu balcón si te apetece. Insisto: el espacio público no puede ser utilizado para la propaganda política de una ideología, utilizando además símbolos inconstitucionales. Es como si en una ciudad gobernada por el PP se decidiera colocar la bandera con la gaviota en todas las rotondas.