Publicitat
Societat · 7 de Desembre de 2022. 08:42h.

Rodalies frega la tragèdia

Prop de 150 ferits en un xoc frontal a Montcada i Reixac

Rodalies frega la tragèdia

(foto: @Espectador26)

Dos trens de la línia R4 de Rodalies de Renfe s'han accidentat aquest matí a l'estació de Montcada i Reixac, una de les que hi ha en aquest municipi vallesà.



Segons ha informat Emergències, hi ha hagut un xoc per envestida entre els dos combois. Un tren ha impactat contra un altre que estava parat i on els passatgers estaven pujant. Encara s'investiguen les causes de la topada. En el tren que estava aturat hi viatjaven 500 persones i en el que l'ha envestit, unes 300.

L'accident ha passat a les 7.50 hores i, un cop evacuats els trens, el Sistema d'Emergències Mèdiques ha informat que hi ha 155 ferits, dels quals 150 són lleus i n'hi ha 5 en estat menys greu, amb ferides com ara una fractura al turmell o contusions nasals. S'han mobilitzat 18 dotacions del SEM.

A causa de l'accident, està interromput el servei de les línies R4, R7 i R12 en tots dos sentits.

 

Publicitat
Publicitat

8 Comentaris

Publicitat
#5 El cocodrilo chino, Porrera, 07/12/2022 - 17:14

Pujol y sus adláteres no son usuarios de Rodalies.

#4 On son els ferroviaris?, Chicago meixugo, 07/12/2022 - 14:22

Tot gira entorn de subcontractacions, endolls, multiplicaciò de departaments, gent que no provè del ferrocarril sino de la política, i encara tot plegat un pretext per criticar els altres, ningú assumeix cap responsabilitat i finalment la cosa s'apaga i no passa res- Varen destruír la RENFE, la SNCF per favorir inversions privades i ja veus..

#3 Pan con tomate y jamón ibérico, Catalunya cap al no-res., 07/12/2022 - 11:33

¿Lo de "RodalIes de CATALUNYA..." con el vagón lleno de mierda grafitera es por algo...? yo en el resto de España no veo esa suciedad ni en cercanías ni en el metro... Solo he visto algo peor en el metro de Roma... que es realmente asqueroso.

#2 EduardR, BCN, 07/12/2022 - 10:13

Aunque estén de puente los políticos indepes... ya estarán rajando y tirando sapos y culebras por la boca. Eso eso sí, el accidente de FGC en Sant Boi antes del veranot todos callados.

#1 Marc de Vich, Vich, 07/12/2022 - 09:17

Hoy hay una intensa niebla en la zona, lo cual no es excusa para el accidente, un servicio público maltratado por los lazis, la falta de licencias para cualquier tipo de obras, mientras que no sea de ellos, no sé con qué presupuesto, lo que en el resto de España, son meses y poco dinero, aquí años o nunca y x 10, igual línea eléctrica con Aragó

#1.1 EduardR, BCN, 07/12/2022 - 10:14

Justamente ahora se está haciendo un esfuerzo inversor muy importante en catalunya en infraestructuras ferroviarias.

#1.2 Marc de Vich, Vich, 07/12/2022 - 11:24

El lunes da la causalidad FCG aumenta la frecuencia de trenes al Vallés, cada 2,5 min pasará un tren y en el tramo Graciá-Pl Cat, se juntan dos líneas urbanas más. Esto hace que este tramo sea a nivel mundial el que tiene mas trenes por min, con el consabido mayor riesgo, y todo por mantener los andenes de 80m y no ampliarlos a 200 m