Publicitat
Societat · 15 de Desembre de 2014. 14:06h.

Ryanair demana "disculpes" per l'estelada

La companyia rectifica l'"error” posant la senyera

Ryanair demana "disculpes" per l'estelada

La companyia sunstitueix l'estelada per la senyera

L’aerolínia irlandesa de low-cost Ryanair ha demanat "disculpes" per penjar l’estelada en l’apartat d’”Assegurança de viatge” i ha rectificant l'"error" substituint la bandera independentista per la senyera. 

La companyia, en un comunicat, manifesta que “volem demanar disculpes per qualsevol inconvenient que això hagi pogut causar”. “Aquest error -afegeix- ha estat immediatament rectificat"

Finalment, al·lega que “el nostre proveïdor d'assegurances, una companyia aliena a Ryanair, va publicar erròniament una bandera incorrecta a la pàgina web”. "Tenim el seu compromís que no tornarà a succeir”, conclouen.

Publicitat
Publicitat

52 Comentaris

Publicitat
#21 marticc, El vendrell, 17/12/2014 - 10:31

Pobrecitos estelados, ya pensaban que después de ver la estelada en la web de ryanair, la ndepemdencia estaba solo a un paso.

En cualquier caso, me alegra que hicieran caso de mi queja (que doy por hecho que no ha sido la única dada la rápida rectificación)

#20 Joan, Lleida, 17/12/2014 - 08:52

El català s'ha de representar amb la senyera. L'estelada no és cap bandera oficial

#19 Pepet, Bcn, 17/12/2014 - 08:50

La companyia d'O'Leary s'ha fet la pitxa un lio

#18 Ivan el terrible, Sant Cugat del Vallés, 16/12/2014 - 11:13

És curiós. Quasi tots els comentaris fets a E-Noticies contraris a la independència són en castellà. Vol dir que els trolls "paramilitars" que comenten tan profusament són castellano-parlants preferentment?.

#18.1 Casper, Bcn, 16/12/2014 - 11:40

Iván en qué quedamos, en Cataluña hay dos lenguas ¿si o no?, o solo mientras haya bobos de Súmate que voten estelada se les ha de seguir la corriente? mmmm? tufillo racista eh chaval. Eres más del KKK que la paella del Empordà.

#18.2 Ivan el terrible, Sant Cugat del Vallés, 16/12/2014 - 12:15

Casper: quina poca imaginació que tens.M'acuses de raciste, de ser KKK.Què et podria dir jo, quan titlles de bobos a Súmate -que parlen en castellà!.La veritat és que la teva pudor no és precisament de suor, s'assembla més al pur i dur feixisme.Peró no cauré en la trampa. Tu no ets pas feixiste....!

#18.3 El azote de los necios, Barcelona, España, 16/12/2014 - 15:40

El día que escuches Ivan el terrible de Sergei Prokofiev, y lo entiendas......serás un hombre...... por ahora conformate con seguir siendo un adolescente charnego con complejo de inferioridad, que se piensa que hablando en catalán es más listo.....sigue así.......

#18.4 Ivan el terrible, Sant Cugat del Valles, 16/12/2014 - 20:48

Necio!. Tu apodo te define. Gracias por considerarme un adolescente.... A mis edad!. En cuanto a lo de charnego, hago extensible mi anterior respuesta a ti y a todos los necios que piensen como tu.

#17 Scott, Lérida, 16/12/2014 - 09:43

Que se vayan acostumbrando a ver la estelada como bander oficial.

#17.1 Casper, Bcn, 16/12/2014 - 11:41

Pues mira que es fea, ahora si es en Ryanair la Cía que salva la cagada del Alguaire, pues me la pela.