Publicitat
Societat · 2 d'Agost de 2022. 09:28h.

S'acaba la barra lliure a Interior

El departament sanciona mossos indepes per abusar de les xarxes sociales

S'acaba la barra lliure a Interior

Mossos per la República Catalana -"sectorial de l'Assemblea Nacional Catalana que acull tots els mossos d'esquadra que volen treballar al servei de la república de Catalunya", segons es defineixen a les seves xarxes- han denunciat que el Departament d'Interior està sancionant a mossos independentistes.

A través d'una publicació al seu compte de Twitter han assegurat que "el director general de la Policia, el senyor Pere Ferrer i Sastre, ha decidit seguir obrint expedients a mossos per les seves opinions personals a les xarxes socials".

La sectorial de l'ANC ha mostrat el seu descontentament per les sancions, ja que afirmen que hi ha "sentències fermes que deixen clar que no ho poden fer". "La repressió d'Interior no s'atura", han afegit en la seva piulada.

Publicitat
Publicitat

22 Comentaris

Publicitat
#22 Flanagan , Tabarnia City, 03/08/2022 - 16:37

A todos estos los colocaba a trabajar de seguridad en rodalies y metro con la bajada de sueldo correspondiente, ahí si hay acción para construir su mundo imaginario.

#21 Chris, Lérida (RIP Cataluña), 02/08/2022 - 19:48

Lo dels bombers també té delicte. És també responsabilitat de la consellería d'Interior, ¿oi?

#20 Ciudadano Sinmitos, Barcelona, 02/08/2022 - 19:43

Los mossos de la República Catalana deben abandonar Cataluña, que forma parte del estado español monárquico, e irse al Water loo de Puchi.
¡Y luego, tirar de la cadena!

#19 Protágoras, bcn. España, 02/08/2022 - 17:27

Mientras esto ocurre en Cataluña, podemistas, pesoistas e inclusos los del PP hacen mutis por el foro. ¿Se imaginan lo que dirían esos felones, ante una asociación de "Guardia civiles por un estado centralizado", promoviendo desde las redes sociales la supresión de las autonomías?.

#19.1 pepe, andorra, 03/08/2022 - 10:43

las autonomías son el lugar donde los señores feudales montan sus mejores redes clientelares, en lugares como Aragón o Extremadura, los hospitales se montan como excusa para enchufar a toda la parentela, pero médicos y enfermeros, siempre en mínimos. Así q quien quiera suprimir esos entes extractivos del señor feudal, puede contar conmigo.

#18 Lepero, Barcelona, 02/08/2022 - 17:20

Pero, bueno, si les echaran, ¿de qué iban a comer, la mayoría de ellos?. En mi pueblo nos enseñaban que una obra de misericordia es dar de comer al hambriento.