La xarxa bull pel cas Bárcenas, després de saber-se que l'extresorer del PP tenia 22 milions d'euros a comptes bancaris a Suïssa.
Així, i sota les etiquetes #CorruPPlandia i #RajoyDimisión els internautes han convocat una concentració de protesta per demà divendres, a les set de la tarda, davant la seu del PP a Madrid i a Barcelona.
A banda del cas Gürtel, alguns usuaris de les xarxes també han criticat la compra d'un àtic a Marbella per part del president de la Comunitat de Madrid, Ignacio González, també del PP.
Un usuari ha escrit al Twitter: "Cospedal i Rajoy si dimiteixen junts millor, un 2x1, oferta del dia". Un altre ha reblat que "un poble que escull a corruptes no és víctima, sino còmplice".
"Demà suspenem el tast de vins, el canviem per tast de guillotines al carrer de Gènova a les 19 hores", ha indicat un tuitaire per fer-se ressò de la convocatòria. "Demà concentració. Deute públic o Corrupció Institucional?", ha indicat el col·lectiu Democràcia real ja! per convocar els manifestants davant la seu popular a la capital catalana.
Els indignats del 15-M també s'han afegit a la convocatòria i han assenyalat que "és hora de sortir al carrer contra la corrupció".